Inlägg från: lillamaa |Visa alla inlägg
  • lillamaa

fler 2010?

jo JAG. hoppas jag. det beror på ekonomin, tyvärr!!! vi ska försöka spara så mkt som möjligt och FÖRHOPPNINGSVIS kunna sätta ett datum 2010.
    några spartips?

• lillamaa

jag tror de är bra att börja planera i tid.
    jag ska göra rät tmkt till bröllopet själv då jag vill att de ska vara så personligt som möjligt. bli sy egna servetter och brodera dit ett monogram! då kan det vara bra att ha tid på sig.

• lillamaa

min sambo har sagt så här: jag vill inte bestämma ett datum ännu för OM det inte går 2010 så kommer du bli besviken och jag vill inte se dig så ledsen.

men vi har det som mål

• lillamaa

jag tänker som precis som er mysifer och fenixx

• lillamaa

jag sitter och velar uti färgerna. det känns som att jag måste bestämma mig om jag ska kunna köpa hem tyg och börja sy servetter och rispåsar

• lillamaa

ja de är ju de som är så bra.
    här lutar det år vitt, champagne/guld och svart eller vinrött. vet inte riktigt.
    känns som att det är lättare att få tag i saker i guldfärg än champagne. men samtidigt så kan ju "guld" vara i såååå många olika nyanser.

• lillamaa

ja vitt går ju nästan inte att undvika :)

• lillamaa

mysifer: aha, vad ska du ha för färg?

• lillamaa

ska göra mina egna inbjudningskort hade jag tänkt. håller på att kolla runt på lite olika stämpla och annat jox som kan vara bra att ha. är jag galen om jag beställer hem sådant "redan" nu?!

Svar på tråden fler 2010?