fler 2010?
ja lycka till sommarliv. vi blir inte alls sotis din lilla skit ;)
ja lycka till sommarliv. vi blir inte alls sotis din lilla skit ;)
någon som har tips på bra (rätt sött) bubbel? tänkte nämligen köpa hem någonting till ikväll. måste ju börja leta efter brudskålen ;)
igår bestämde vi nog oss för att ha atsi martini som brudskål :)
ja vi har brudskålen som välkommstdrink :)
kultis: om du ska beställa klänning från kina så kostar det ca 3500:-. om ni ska ha buffé så kostar det ca 150-200 (har vi som max pris iaf) per person. ringen trodde jag skulle vara jättedyr men den kostar "bara" 5000:-. alkoholen kommer gå på 10.000:- (62 pers) för oss. kavaj har jag räknat med 3000:-. underkläder 1000:-. man får kolla runt lite och sen bestämma vad man är beredd att betala.
kanske inte kommer köpa nya underkläder. beror på hur klänningen ser ut. isf får vi ju 1000:- kr till annat :)
Jiel o Deps: jag har börjat sy rispåsar och servetter! ska brodera på dem också så de kan ta lite tid för oss. men jag tycker det är kul!
Jiel o Deps: låter som en bra ide! tror det är bra att börja med sådant som tar lång tid. inte kul att sitta där en månad i förväg och ha 62 servetter och 62 rispåsar att göra! haha
usch vad less jag blir... håller på och försöker sy de där förbannade rispåsarna. först har sy maskinen tjorvat. tog en vecka att fixa till de! sen åkte jag till mamma för att vara hundvakt en vecka. så idag tänkte jag då sy lite men så tog tråden slut!
ojoj, tur att de är LÄNGE kvar tills bröllopet
jag tycker om att pyssla och sy! och nu när det är så länge kvar så... men om jag känner att jag inte orkar så skiter jag i det.
Jiel o Deps: jag vet inte hur jag ska lösa broderiet men det kommer nog gå bra! haha. sätter in bilder när jag fått någonting gjort så kan du ju kika. men det lär t ett tag då jag vill sy in kanterna på allt först
men vad tråkiga ni är som inte har nå bloggar här! vill ju läsa bloggar, kom igen nu ;)