Inlägg från: Humlan66 |Visa alla inlägg
  • Humlan66

fler 2010?

paradisfågel skrev 2008-03-30 21:44:26 följande:
    Tackar Jag hoppas iaf på att jag platsar här (vi har inte bestämt datum än, men satsar på ett sommarbröllop 2010) Hur står det till med er ikväll?
    Det är lika här, inte säkert med siktar in oss på 2010
  • Humlan66

Paradisfågel ähum JAG har väl börjat lite fniss.. fast faktum är att han får faktiskt göra ett riktigt frieri först innan planerna kommer igång på allvar, fast man kan ju inte bara låta bliiiii ha ha

• Humlan66
    Fenixx skrev 2008-03-31 14:03:10 följande:
    ja min har inte gjort ett "riktigt frieri" ännu heller fast vi är förlovade. men jag sa att han har ju 2år på sig.
    jag har ju vart gift förut, vi träffades då jag höll på skilja mig men det är jag nu ( fast det va jättejobbigt fast vi bestämt oss för det) men han väntade såklart på att det och sen ville jag att det skulle gå en tid emellan såklart så man VET att det verkligen är vi *L*
  • Humlan66

Va snabba ni är att svara hihi

N

• Humlan66
    Humlan66 skrev 2008-03-31 14:08:27 följande:
    [citat]
    Va snabba ni är att svara hihi

Nej jag vill ha ett romantikst frieri så jag väntar på honom.. i april ska vi åka till Usa ( NYC ) och jag tror han har nått planerat där fniss
  • Humlan66
    Fenixx skrev 2008-03-31 14:09:30 följande:
    ja men det kan jag förstå!! vad kommer du göra annorlunda nu vid planeringen så för bröllop? något du missade/glömde/vill ändra så att säga? om du har något bra tips?
    Det kommer att bli så annorlunda denna gången för mig för förra gången planerade jag bröllopet precis efter en cancerop. jag fick beskedet att jag ej kunde få några barn .Egentligen skulle vi inte ha gift oss alls men kroppen fungerar så konstigt efter en sådan sjukdom, jag fick för mig att det är lika bra vi gifter oss för nu kommer ingen annan att vilja ha mig. Jag grävde in mig totalt i planeringen så när den dagen väl kom va jag totalt slut.. helt färdig och det syns på bröllopskorten

Så tänk på det att inte köra slut på er själva före dagen D . det är det bästa tipset faktikst så ni kan njuta av dagen.Delegera det ni kan och efter bröllopet se till att det inte bara blir helt dött.. det vart det för mig . jag hade planerat så länge så när måndagen kom och mannen gick till jobbet så satt man där.,. jaha nu då lixom :-/

Men nu har jag ju mött mannen som har det största hjärtat , så snäll och omtänksam. jag trodde inte sånna män fanns. dock är han yngre än mig men våran åldersskillnad funkar rätt bra

kommer jag på nått mera att tipsa om så skriver jag mera sen
  • Humlan66

Tack så mkt alla *L*

Jag hoppas verkligen att det blir bättre denna gången, dock har man ju lite spöken i bakhuvet kvar.. får skrämma bort dom ;)

Men en sak vet jag och det är att jag verkligen vill ha det bröllopet jag drömde om som liten, obotlig romatiker är jag fniss .Vit princessklänning och en underbart stilig karl bredvid och festlokalen ska glittra och glima fniss

• Humlan66

Jodå har en massa ideer om klänning , men en klänning med lite vidd i kjolen vill jag ha och helst med halterneck ( om man kan träna sina armar någorlunda snygga fniss ) .Brudbuketten kan jag göra själv, sånna har man gjort ett antal av tidigare så *L*

Lite grejjer ligger i galleriet *L*

• Humlan66

hmm är det ingen som ser mitt galleri ? Hur gör jag ifs så alla kan se det ?

• Humlan66

Nu så ska det iaf synas dock inte så mkt bilder där ännu *L*

Svar på tråden fler 2010?