fler 2010?
Jag har vart på ett medeltidbröllop, det va hur coolt som helst.. det fanns tom en munk där ha ha
Jag har vart på ett medeltidbröllop, det va hur coolt som helst.. det fanns tom en munk där ha ha
Halloj i *stugan*
Får ni som planerar kalla fötter ibland ? Jag fick det i helgen :-s
bröllopsfest på ett slott lät inte så dumt du ;) fniss
Men det är faktikst jobbigt när dom tankarna kommer , hoppas det rättar till sig
Fattar inte HUR vi ska få ihop det bara. Tex festen jag har nästan ingen fam å släkt att bjuda medans dom UMGÅS jäämt, varje j*kla helg och MÅNGA e dom.. och det är sånt jag undrar om jag kommer att orka i långa loppet-- suck
Å flyttar han til mig 60 mil ifrån hans fam ,. ja då dör han väl av utråkning och hemlängtan :-s , vet INTE hur jag ska göra
å detta är bara några av tankarna *S* vojne
Paradis
Jo det är lite frågor som surrar i huvet.Verkar lite som att när vi kommer ur det rosa molnet (efter 6 år )så börjar man märka saker. hur olika vi är osv,vi har en ålderskillnad men den märker man inte av så himla mkt då jag är så barnsligt lagd så vi möts på halva vägen *L*
Men vi kan inte släppa taget nån av oss
hihi ja det är lätt , det är den snällaste omtänksammaste kille jag nånsin mött
Godkväll i stugan tjejjer , har inget vettit att säga utan ville bara kika in å se vad ni skrivit *L*
Ja helt otroligt vad man kan fastna här inne , gud va BT snor tid asså LOL
En ide är ju att ta tårta och kaffet lite senare och ha en lättare dessert efter maten .blir inte så mäktigt då
men fenixx då kan man stanna som en klok dam å ge andra goda råd ;)
Fast hur många råd kan man ge om hela bröllopet går åt H-vete..frissan blir sjuk.. maten blir skämd.. bilen kokar.. prästen magsjuk. kläningen helt plötsligt för liten och dessutom fläckig. inga gäster på festen ha ha ha
Nääää jag bara skojjar
Nu är det dags att säga natti tjejjer .. kram till er alla
god förmiddag tjejjer
här planeras det för fullt ser jag .själv har jag grävt om i landet och flyttat växter ..pust
Har ni tänk vad priserna rusar iväg så fort man närmer bröllop :( en fin/festlig make up eller frisyr ( uppsättning tex ) kostar betydligt mindre om klänningen är hemma så att säga, men nämner man att man ska gifta och KATSCHING i kassan
Lite trist