Inlägg från: Fenixx |Visa alla inlägg
  • Fenixx

fler 2010?

just nu var det mina smycken. annars är det ganska lugn period nu. har ju haft 1a kontakt med dem större sakerna som sagt tex fotograf.

det jag klurar just nu på är inbjudningskort och festhäfte. hur dem ska se ut och sen hur man sätter ihop festhäftena, verkar lite krångligt.
    sen kikar jag runt efter bukett då jag inte hittat någon 100 som jag gillat ännu av alla 1000 bilder man sett.
    vad för slags bukett vill ni andra ha??

vill lägga in en länk med MASSA bilder på allt rörande bröllop.
    kolla under photos så finner ni. (om ni inte redan varit där)

www.projectwedding.com/

• Fenixx

jättefina i ditt galleri paradis.
    jag vet att jag vill ha röd gerbera och en massa grönt i min bukett. hade gärna haft droppbukett men hörde att är man inte så lång så ser man lätt kortare ut med det. kanske kan ha med lite dropp.

ja det är ju så fint i både dalarna och skåne så det hade ju varit fint att ha erat där, och kanske lite billigare.

• Fenixx

ah ja det är klart, svårt det där med gäster och resa. vi har ju princip alla våra nära här där vi bor, men såklart så hittade vi vårat ställe några mil bort.

ja nackdelen med skor är att jag har hittat ett par perfekta jättefina, dock utan klack.(superbilliga med hihi) men är ju mest praktiskt då vi ska gå i gräs. men får se hur jag gör.

men det vore ju nåt att byta skor? ha mer dansvänliga sen på kvällen med om du nu gärna vil ha dem du hittat med högre klack.

• Fenixx

åk och kika i bygdegården hur den verkar..annars funkar dte väl att ta sig dem 2mil till stan för gästerna? dem kan väl samåka eller om du fixar någon transport.

vi ska på ett bröllop nu i sommar där festlokalen är 1 mil ifrån kyrkan.

• Fenixx

dem var ju jättesöta!! annars kan jag tycka brudskor är så lika varandra.
    jag själv hade dock inte klarat av klacken tror jag.

mycket beslut att fundera över alltså...

har redan köpt skorna. var så billiga att jag slog till, så inte hela världen ifall jag ångrar mig sen.

• Fenixx

måste också säga att det är så skoj att det blivit mer liv i våran 2010-tråd! roligt att man är fler. vilka veteraner vi kommer vara sen när vårat år anländer.

• Fenixx

vårat kommer nog hamna på ungefär 40 000kr.

• Fenixx
    får se vart ni hamnar i slutändan.
  • Fenixx
    paradisfågel skrev 2008-04-03 17:25:57 följande:
    Som jag trodde så har min älskade men ack så veliga sambo ändrat sig igen om var han vill gifta sig.. Nu e de teleborgs slott där han vill ha bröllopsfesten..
    sökte på det då jag blev nyfiken... det är vad jag kallar slott i min smak!
  • Fenixx

je men det borde dem ju kunna ge er fler förslag så när det handlar om bröllopsmiddag! våran restaurang verkade väldigt flexibla när vi pratade lite snabbt.

har ni andra tänkt med in & utgångsmusik? solosång, 1a dans?
    är ju så skoj med musik. folk tycker säkert man är lite konstig som redan kommit en bit på vägen, men vi har faktiskt gjort klart med våra. däremot sen låtar på festen får komma senare, men bra fest och dansmusik såklart.

Svar på tråden fler 2010?