Inlägg från: Fenixx |Visa alla inlägg
  • Fenixx

fler 2010?

kollade lite mer...verkar som dem blir uppbokade fort...var bara 3 datum kvar att kunna boka för i år.

• Fenixx

den är riktigt fin med bon jovi.

som ingång och utgång är det självklart...låtar ifrån LOTR, oväntat va.

sen ska vi ha en mer traditonell låt som solo. "För alltid" sara löfgren.

och vi ska dansa tryckare med, till "All for love" med bryan adams, sting o rod.

"våran" låt får spelas sen på kvällen. (eternal flame)

• Fenixx

är ju det som är problemet..är många bra låtar, så vi har inte bestämt oss 100 ännu.

• Fenixx

ja så man har något att fundera över sen med. en del saker lär man säkert ändra sig lite med kan jag tro.

• Fenixx
    jag tror du har rätt. men skönt att kunna skriva av sig lite härinne så inte ens anhöriga blir helt galna på ens tjat sen.
  • Fenixx

ja du är så välkommen cazz! hoppas du på att slå till 2010?

• Fenixx

dem som vet är min äldsta vän som jag frågat om hon vill vara tärna och har sagt JA! och är helt med på att klä sig i temat och mitt färgförslag på hennes klänning, jätteskoj.

sen vet även min blivande toastmadame(en nära vän) för hon har vetat länge då vi från början tänkte smita och gifta oss i smyg på gotlands medeltidsvecka. så hon skrev en dikt till oss i temat som vi kunde skicka till våra anhöriga om att vi gift oss med kort.

annars så kommer det dröja minst 1år innan vi frågar hans blivande bestman(hans bror) och sen våran toastmaster.

dem andra får en överraskning i brevlådan.

• Fenixx

*Vågen*
    ja jag vill också kunna planera det mesta i fred som vi vill ha det.

haha vilken roligd idé för att överraska med näsdukar!

• Fenixx

välkommen teserese!
    roligt med fler och fler som kommer.
    ja BT är väldigt bra för att få tips.

Svar på tråden fler 2010?