fler 2010?
hjälp vilka stavfel!hahaha blir så till mig å skriver för fort så fingrarna hänger inte me!
hjälp vilka stavfel!hahaha blir så till mig å skriver för fort så fingrarna hänger inte me!
oooj vad vackra!!!
Prinsess Brud!!
sommarliv: vad häftigt - så nu är det mycket mer "på riktigt"!!
kom ju på det att på brollopsbubblor.com
finns det ju sånna bubblor som inte fläckar!
brollopsbubblor.se kanske det va
Tyskland!!!! SVIN billigt! Tror absolut det är värt det...annars finns ju : vinochspritbutiken.se
hihi jag å länkar: vinospritbolaget.com
här blir det sambons namn - då båda våra barn heter Sundström vill jag oxå heta det ju! Det avr därför de fick heta det från början, för att vi en dag skulle gifta oss!
tycker dock det är lite häftigt med nåt släktnamn..men jag vet inte...hur långt tillbaka kan man gräva och hur sjuttomn får man reda på allt?
kan amn tex ta mormors mmormors namn som ogift utan problem?
* Kultis, 27år, Stockholm, bröllopsdatum 2.10.2010
* Starfish 24 år gävle.gifter oss sommaren 2010.
* Sanber, 23 år Övik, hoppas på bröllops sommar 2010
oj men grattis starfish!!!!
Hur känns det..? spännande förstås!
Har ni barn sen innan?
tänkte bara på er med sagotema..har ni hört den låten som går på radion nu..med Laleh? kanske hon heter...
iofs heter den väl nåt med "vintertid?"
Men den får jag känslan av sån saga...mysig!
Tänkte på er då!
här är i princip alla ideer klara..
har festhäfte klart nästan -ska be toastmaster/madame det sedan så ska de få göra lite mer så jag in te vet allt!
men det är ju sååå kul!
har även rimmat om alla våra gäster till presentation...
har gjort layout till inbjudningar men har inte hunnit att testa göra en ordentligt ännu..!
ehm...skrivit en låt till min kille...eller ändrat texten som en annan kille ska sjunga till honom från mig, men inte sådär galet romantiskt utan snarare hmm.rolig och knäpp!
Vad mer har jag hittat på...?
planerat maten...
ritat placeringskorten som blir väldigt enkl, hjärtan med namn på som man klipper ett jack i och hänger på tex glasen, så är iden nu iaf..
tändsticksaskar med vårt monogram ska finnas utplacerat på borden, skriver bara ut på fint papper med fin stil o klistrar på...
Lokal + kyrka, hur långt i förväg kan man boka det?
en av mina bästa vänner är fotograf så hon är "bokad"
Men okej!!
då kan man ju ringa runt å kolla ordentligt så man verkligen vet va man vill!
ja men jag tycker det rä så underbart roligt emd pyssel och att skriva rim och verser och sånt!
Så då går det av bara farten!
VILL börja med inbjudningskort men haha förslöker tjå mig så att det finns NÅT kul kvara tt göra sen oxå!
och amn har ju 2 barn här hemma som tar en heeeel del tid!
mm o fotografen är AS duktig!
Kolla in på henens sida om ni vill: www.fotografsandstrom.se
oj hahaahhaha
studiosandstrom.se är det ju!!!!
är det sant aprikos!!
gud va kul!!!!!!
vad blev det då?