Inlägg från: lillamaa |Visa alla inlägg
  • lillamaa

fler 2010?

vet ni, håller på med en lista på småsaker man kan börja köpa snart från våra vanliga pengar och inte "bröllopspengarna". så börjad ejag fundera på sådana där vanliga engångskameror... finns det risk för att filmen blir förstörd i dem om man köper dem nu?

• lillamaa

ja efterätt går nog bort här med...
    tänkte kanske ha nån kaka eller nå till tårtan och kaffet men vi får se

• lillamaa

jag vet inte alls... vet frgerna. vitt och mörlrött men annars... vi får se.

känns som att de borde finnas massa småplock att köpa men kommer ju inte på någonting nu!!!

• lillamaa

vi bor i kalix. finns INGET här. suck. jag är 21, han 23.
    jo panduro är underbart!

• lillamaa

ja här finns inget. svinsvårt att hitta lokal och bra mat till bra pris, tårta osv. visst finns de ju i tex luleå men då ska den fraktas över 5 mil ... känns inte så säkert...

• lillamaa

mysifer: ids inte heller fråga folk, just pga det! sen vil jag inte att de ska veta så mkt om hur det blir heller.

• lillamaa

mysifer: ja verklige. så mkt jag inte visste innan. eller snarare sådant jag inte tänkt på!

• lillamaa

min sambo blir bara irriterad när jag tar upp ämnet... för det är så länge kvar. han skulle väl börja planera så där en månad före...

• lillamaa

ja vist vet man ju på ett ungefär hur ens partner vill ha det. men att få drömma och mysa och planera tillsammans skulle ju vara så otroligt roligt!

• lillamaa

vi har inget datum... han vill inte bestämma de ännu.OM vi inte skulle få det att gå ihop

Svar på tråden fler 2010?