Inlägg från: lillamaa |Visa alla inlägg
  • lillamaa

fler 2010?

mysifer: ja men det går ju lika längsamt för mig ;) hihi. själv vill jag gärna blogga om mina tankar för att alal man pratar emd tycker man börjar planera ALLDELES för tidigt.

• lillamaa

så härligt när man kan göra riktiga fynd nu när man är ute i god tid! slipper man springa i panik sista månaden (som sambon skulle göra om han fick bestämma) och allt skulle bli svindyrt

• lillamaa

idag vart jag och köpte tråd till symaskinen så nu ska jag forsätta sy, när jag får lite tid över. lilltösan är superbusig just på eftermiddagarna så måste nog vänta tills sambon kommer hem

• lillamaa

jaha... då tog undertråden slut. men det är ju bara att sätta dit lite från det jag köpte. men de känns lite som att det inte är meningen att jag ska sy de där rispåsarna! haha

• lillamaa

nej det är ju så olika med det där. själv har jag intresse och vilja men kundkaperna är lite rostiga! haha

• lillamaa

välkommen tinzi! vi ha inte bestämt datum. men hoppas på feb 2010. det beror på ekonomin.

har också börjat köpa lite småsaker. har också en lite bok där jag skriver upp idéer, gästlistor, budget osv :D

• lillamaa

* Kultis, 27år, Stockholm, bröllopsdatum 2.10.2010
    * Starfish 24 år gävle.gifter oss sommaren 2010.
    * Sanber, 23 år Övik, hoppas på bröllops sommar 2010
    * Fenixx, 27år, bröllopsdatum 4.09.2010
    * lillamaa, 21 år, Kalix. X.02.2010

• lillamaa

vad många som bestämt datum, vad kul :)
    hur går det för er?

jag har kommit igåmg med att sy pispåsarna ordentligt. men nu är jag hos min mamma så här blir det inte mkt gjort. men har köpt amelia brud som jag bläddrar i här :)

• lillamaa

mysifer: så för dig går det verkligen frammåt! varför blir det inte den du tänkt dig?

• lillamaa

mysifer: äsch då. vad jobbigt. har ni bestäm tärnor och sånt ännu?

Svar på tråden fler 2010?