Inlägg från: mysifer |Visa alla inlägg
  • mysifer

fler 2010?

vi blev tillsammans den 8e maj, förlovade oss den 8 november så den 8 maj 2010 blir det bröllop!
    det är skönt att inte ha så många datum att hålla reda på..

lillamaa: så kul med första inköpet. själv handlade jag värmeljushållare under julhelgen som ser ut som små kronor.
    och igår beställde jag ett specialdesignat smycke..iih pirrigt värre! känns som en stor sak jämfört med ljushållarna.

• mysifer
    Sommarliv skrev 2008-01-12 15:48:52 följande:
    Hmm vet inte om jag ska ge ett bud på den här klänningen eller inte.. hmm www.tradera.com/Vacker_brudklanning-auktion-5...
    den var väldigt fin. du skulle ju känna lägga ett bud och sen nöja dig om någon bjuder över. verkar ju vara bra pris..fast det är ju alltid risk att handla online utan att prova först.
  • mysifer

vet du att det är en sån klänning du vill ha tycker jag att du ska slå till!

• mysifer

läste annonsen nu och det stod att den går att få i andra färger också och att de syr klänninge efter dina mått. jag tyckte den var jätteläcker och hade varit ännu snyggare i svartvitt!

• mysifer

ett annat tips är att kolla på www.gojane.com om du ville ha nåt lite enklare. kolla under formals, där finns hur många fina som helst!
    det är flera stycken här inne som har beställt bl a tärnklänningar från dem och är jättenöjda vet jag.

• mysifer
    Sommarliv skrev 2008-01-12 17:16:03 följande:
    adressen funkade inte
    så dumt..det är den som heter xena dress, ganska långt ner på sidan bland formals. finns väldigt många andra fina också som går i svart och vitt.
  • mysifer
    sanber skrev 2008-01-12 17:49:26 följande:
    jag gilalr den som heer Lurdes dress!Fast jag vill gärna ha med nån form av axelband ändå...finns så många utan som är fina men jag tror att det skulle passa bättre med axelband på mig...hmm..kan inte bestämma mig vad som blir bäst..kan ni hjälpa mig!Om man är gasnak kort, 159 cm...inte tjock inet smal...utan "normal".haha "vanliga bröst och höfter och midja"Vad för klänning blir bäst då?för om man är kort kanske man inte ska ha en jätte fluffig? blir man ba en liten pytte pygme då eller? Man aknske ser hmm..ihoptryckt ut?fast å ena sidan så vill jag kaaanske ha lite princess över det hela...å helt andra sidan kan ajg ah e relativy enkel..å sens ist så tycker jag att ajg passar bäst i korta klänningar men det kan ajg ju ah en annan gång lixom...HJÄLP!
    haha ja det är inte lätt det där med klänning..tror att de flesta av deras klänningar går att beställa med axelband till, annars kan man ju sy dit själv kanske?
  • mysifer

jag tycker vi har kommit en bit på väg i planeringen, även om det mesta är i mitt huvud.
    vi har ju satt datum för borgerlig vigsel och bestämt att det blir max 50 gäster.
    tema och färgtema är färdigt. nu håller jag tummarna för att restaurangen jag har kontakt med inte tar hutlösa priser så att vi kan ha festen där.
    fast det går ju inte att boka nåt så här långt i förväg..det är lite frustrerande

• mysifer

sommarliv:
    vad innebär det för er? att hon hjälper er ekonomiskt eller bara att hon tycker att ni ska gifta er?

Svar på tråden fler 2010?