Inlägg från: lillamaa |Visa alla inlägg
  • lillamaa

fler 2010?

jag sitter och gör upp en plan för vad jag ska köpa varje månad fram till feb 2010! alltås dett aär saker jag ska köpa med mina vanliga pengar, inte bröllopspengarna

• lillamaa

lillaellan: det finns sopbubblor som inte lämnar fläckar. speciellt för bröllop. vet inte vart det finns att köpa om kolla runt här på BT

• lillamaa

lillaellan: överväger att ha svartp å min tärna. eller mörkrött

• lillamaa

lillaellan: mammor och pappor vill gärna vara med och tycka. min pappa blev sur när jag berättade att vi skulle ha en borgelig vigsel i feb. "nej men alal flickor vill j ha ett kyrkbröllop på sommaren!" tyckte han då! haha

någons om vet var man kan köpa plastblommor?

• lillamaa

vill spraya dem med silverspray och sådan där snöspray och dekorera med dem... måntro vad mans ka ha då. såg att ikea hade

• lillamaa

jag vill att det ska se lite kyligt ut. vill få in vinterlandskapet! och så MASSOR av ljus tänkte jag. funderar på fejksnö på borden, ljus som ser ut som snöbollar...

• lillamaa

aprikos: å, så ni har bestämt datum. nått mer som är bestämt?

• lillamaa

ja är är det också i drömmstadiet uti damtum och sådant. själva festen har jag nog snart palerat klart, i huvudet ;)

• lillamaa

å jag skulle vilja gifta mig i min mammas lada men den är nog för liten för det.. :(

• lillamaa

någonting jag funderar på (eftersom vi bor i en lite håai norr där det inte finns någonting) är att åka ner till sthlm när det börjar närma sig. där tänkte jag att man bla kan köpa brudgummens kläder och sen åka över någonstanns (vart det nu blir billigast) och köpa alkohol. men då är fråga om det kommer vara värt det i slutändan. hmm... vad tror ni?

Svar på tråden fler 2010?