• KKC

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

jag tror inte att arbetsgivaren säger något om han ska på en begravning, vore ju löjligt. och om du behöver bilen för att åka till finland så tycker jag att det är självklart att han får lösa sin transport på annat sätt. nu blir jag oxå sur på honom det är ju försjutton en begravning, inte en nöjjes resa!
    skönt att du kan vara hos din mamma och få en paus iaf.
    Skickar många styrkekramar!!

• KKC

du är inte löjlig någonstans, vore ju kul om du kan ta med dig oscar med så släkten får träffa honom (de skulle nog vilja träffa din kille med och det tycker jag att han kan bjuda på) han kan ju åtminstone fråga sin arbetsjivare, säger de nej så är det inte mkt att göra åt...
    men bilen kan hag garanterat vara utan och speciellt om han kan låna av någon annan!

• KKC

mys hemma hos din mamma och samla lite kraft och stå på dig och var stenhård när du kommer hem, detta är inget att diskutera, så ÄR det bara!

• KKC

nu är det ÄNTLIGEN lunch!! håller på att svälta ihjäl

• KKC

hej!

jag har tråkigt.. finns inget att göra och telefonen ringer inte heller...

• KKC

pumpkin: haha det är den inte hos mig heller jämt

sommarliv: usch vad jobbigt! vägrar han fortfarande lyssna?
    men tror inte du behöver vara orolog inför brölloppet, detta kommer att lösa sig förr eller senare!
    om du orkar, försök med min modell jag brukar köra på A: jag säger att jag vill prata riktigt om detta och då bestämmer jag att jag säger vad jag tycker och tänker om saken och han får inte öppna munnen tlls jag är klar, så jag vet säkert att han lyssnar. sedan när jag är klar så är det hans tur och då är jag tyst så att han känner att jag lyssnar på honom med. sen är det min tur igen osv... det är så lätt att missa varandras poenger annars och själv känna sig överkörd. brukar använda mycket "när du gör/säger så känner jag såhär, kan du förstå att jag gör det?" ber även honom förklara hur han verkligen känner och tänker, det brukar komma fram massa bra saker och det tvingar honom att verkligen tänka och känna efter och ofta inser han att han är löjlig och jag har rätt men då har han kommit fram till det själv och då är det mer OK

• KKC

pumpkin: när ni går på stan i helgen och kollar herrkläder, hojta till om du hittar något ställe som hyr ut silvervästar de syr inte upp vestar på det kinaföretag jag ska beställa ifrån så det får bli att hyra..

• KKC

Pärlplattan: hoppas att allt går bra! skickar en kram!

• KKC

anja: ja ge mig adressen, fast jag tror jag vet vilken det är men kan ju ha fel

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.