• KKC

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

TACK!!

• KKC

God morgon!

Jag som trodde att jag skulle kunna vara inne på BT massor under helgen bara för att jag friat och inte behöver hålla något hemligt längre... Tji fick jag, hann ju knappt meddela er hur frieriet hade gått
    Men nu är jag på jobbet igen så nu har jag tid muhahaha

sommarliv: har era problem löst sig? fick du honom att lyssna och förstå så du kommer iväg till finland?

• KKC

semesterbruden: välkommen! Gör som jag, planera alt själv och rabbla sedan upp det i sådan hastighet så att han bara kan säga OK
    nädå, jag har kollat upp massa saker den senaste månaden och försökt planera endel. friade i fredags och fick ett JA så under helgen har vi gått igenom alla mina ideer. han gillade det mesta så det blir inte så mkt ändringar... enkellt och snabbt och han får ändå säga vad han tycker

• KKC

semesterbruden, det låter som en plan
    vad har ni för budget annars? våran är minimal, jag hade satt en på 20 000kr men när vi räknade i helgen så kom vi bara upp i 15 000kr... A ska ringa sitt jobb idag (han är pappaledig just nu) och se hur mkt komp han har att ta ut i pengar, då borde vi iaf kunna skrapa ihop lite till.

• KKC

filifjonkan: åh, vad jobbigt, man blir ju så irriterad när man skriver fel sådär...
    trist att folk inte respekterar er önskan om barnfritt! kan ni inte förtydliga det när ni ändå skickar ut rättelsen för kontonr?

• KKC

klart du inte är någon sur-f... det är ERT bröllop och vill ni inte ha barn där så vill ni inte, bara att respektera! det är en kväll liksom, är väl inte så svårt att vara utan barnen en kväll??

• KKC

vi kommer oxå att ha barn på vår fest, vill ju ha med caisa... men å andra sidan så blir det inga mängder alkohol heller, typ bara till maten (om ens det) budgeten tillåter inte mer + att vi inte vill ha en massa alkohol just för att det kommer vara en massa barn där... Älsta barnet kommer vara typ 5...

• KKC

ni som har barn med vid middagen, vad har ni för barn-meny??

• KKC

jag vet inte, vidare passform för mig är ju att skon (där du stoppar in foten) är vidare, för de som har breda fötter helt enkelt...

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.