Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
gå in på din inbox och där "skicka meddelande" och skriv in mitt nic... tror jag iaf, ska kolla...
gå in på din inbox och där "skicka meddelande" och skriv in mitt nic... tror jag iaf, ska kolla...
pumpkin hann före, men jag hade nästan rätt
går det bra anja
nu går jag hem!
ses imorn brudar!
har bestämt mig för att komma på ett bra rim/vers som jag kan ge honom på fredag som slutar med typ "vill gu gifta dig med mig" eller liknande... vad tror ni???
har ni lust att leka rimstuga med mig imorn
tack anja! men det var det jag redan kollat på, får se ur jag gör...
såpbubblor funderar jag på
haha, anja du är för rolig du!
men skylten är bra tycker jag och du behöver inte förklara dig heller. om folk frågar så kan du ju säga att det är pga fåglarna...
måste bara berätta hur det gick med "grinolle" när jag kom hem igår...
Efter mkt om och men så började vi prata och efter ett tag så kom det fram att han inte mår så bra i sig själv. Han trivs inte så bra som han trodde med att vara pappledig och skulle vilja jobba men vill inte gå tillbaka tills sitt gamla jobb...
Känns skönt att vet ahur han känner så kan vi jobba från det... Ska nog försöka få in Caisa hos dagmamman redan i maj/juni istället för augusti.. För hennes del så är det inget problem att börja nu, är ju igentligen vi som vill ha henne hemma ett tag till. Hon är super social och älskar att leka med andra barn och vuxna.
Känns bra att ha pratat ut och lyssnat på varandra.
var bara tvungen att meddela att allt är frid å fröjd igen
är det någon här som vill leka rimstuga med mig?
ska komma på en kärleksfull vers att ge honom imorn. vill ju inte gå ner på knä inför hela restaurangen så det blir att skriva ett kort som avslutas med frieriet tror jag... vad tycker ni??
Var just på blomsteraffären och beställde blommbudet han ska få imorn vid 15. skrev ett kort där det står "kl 18 ska du vara nyduschad och ombytt, redo för en kväll ute med mig. Barnvakt är fixad! STÄLL INGA FRÅGOR!"
var tvungen att skriva det sista för jag är så dålig på att ljuga ifall han skulle fråga nåt, jag menar det kanske inte är så svårt att lista ut vad som ska hända
ska strax lägga ut det jag kommit på hittills...