• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Telefonnumret oxå under osa såklart *asg*

• Anja 19 juli 2008

Englali och Anettan

tack Jag är ganska nöjd, ville ha ljusa, enkla och stilrena kort och det är det ju tycker jag

Men jag tror jag kör på hjärtapappersremsan i kanten och så band knutet om

• Anja 19 juli 2008

hallåååå försvann ni???

• Anja 19 juli 2008

Englali

jooo jag såg det du skrivit Det störiga är att när jag hennade mitt hår, vilket jag gjorde i såååå många år, så hade jag precis den färgen oc jag älskar den... men jag orkar och vill inte hålla på med henna, det är så jobbigt och det går inte att göra nånting annat med håret när man har henna i för hennan blockerar hårstrået totalt...

Fortfarande kommer inte blekmedlet åt allt mitt hår för att där fortf är henna på den nedersa 15 cm av mina hårstrån så när jag slingar så blir det ljust längst upp men det händer ingenting på det som ännu har henna i sig... Suck...

Men nog måste någon annan färg kunna ge en lika underbart intensiv orangeröd glans som henna??

Ja jag får helt enkelt hitta en frisör och gå ohc prata med så de kan kolla mitt hår och säga vad de tror

• Anja 19 juli 2008

men??? Vart tog ni vägen?? *gråter högljutt*

• Englali

Prata med en frisör...
    Har någon firsör testat magma? Det kan man ju ljusa upp de mest svårfärgarde och sönderfärgade hår med. Men man kan inte dock inte innan garantera vilket resultat det blir, om kunden har färg i innan som är svår att få bort, men det GÅR.
    Jag gjorde en bredare ljus beige blond lite kall effekt på en kund idag som har färgat sitt hår både mörkbrunt o svart gång på gång... och det blev helt ok.

Men du vill aboslut ha slingat på bröllopsdagen eller? Annars... kör på Henna om du får så fin färg av den Jag har dog aldrig använt henna så jag kan inte uttala mig om den.

• Anja 19 juli 2008

jo men alltså jag slingar med henna oxå, det blir jättefint men längst ner i håret, där det är såååå många lager henna lixom, där tar inte slingfärgen...

kanske ska låta den sitta i extra länge där?

Grejen är den att ajg sååååå gärna vill unna mig att få bli vidgjord, färgad, slingad på salong innan bröllopet.

har aldrig gjort det, aldrig haft råd, så jag vill såååå gärna få bli lite ompysslad och vara säker på att det blir ett proffsjobb lixom

• Anja 19 juli 2008

anjasbrollops.blogg.se/

Kolla här Englali...

Detta är med henna, fast här är jag inte speciellt slingad...

Men man ser ju vilken fin färg och lyster det blir...

• Englali

Den blir ju riktigt röd.
    Som sagt, ta med lite bilder till en frisör och diskutera med henne/honom. Be dem vara helt ärliga och säga om det är möjligt eller inte på ditt hår, ett proffs säger som det är, även om det kanske inte är vad kunden vill höra. Men å andra sidan så lovar man då inte heller något som man inte kan hålla.

Nehe!
    Nu ska jag krypa ner i sängen. Har suttit o fyllt i boken "En kärleksförklaring" till Andreas. Tänkte smyga ner den i hans väska när han åker iväg på jobb den 13-15 februari. Han är ju inte hemma på alla hjärtans dag så då tänkte jag det kunde passa. Har fyllt i heeeellllaaa låååååånga historien om oss. Puh! Nästan så jag blev lite tårögd emellanåt av alla minnen som kom upp!

Sov gott!

• Anettan73

Oj e ni vakna fortfarande???

Jag bara chansade.

Sitter uppe och inväntar min älsta påg som e på disco på Jägers...
    Missar inte en gång och jag lovade att jag skulle vara vaken när han kom hem... Och jag e as trött

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.