• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Englali

Anja: Då är vi överrens...
    Det är stilrent och snyggt. Har lagt inte lite blombilder i mitt galleri, det ljusblåa bordsdekorationen gillar jag skarpt. Tänk den med lite vita orkidéer i, nice!

Allt bra med Anja annars? Du har varit förvånansvärt frånvarande här under helgen haha Saknat dig vet du!

• Pärlplattan II

Englali - Jag tycker absolut att ni kan byta till blått! Speciellt som ni är blå personer "Blå, blå, blå är mössan på mitt huvud, blå, blå, blå är *hmhm* som jag bär. Allt som är blått, blått, tycker jag är vackert....." Det finns ju så många nyanser, även om det är ljusblått så kan man få det ganska mjukt tycker jag. T.ex med sand, som Anja föreslog, eller, för den delen också creme som ni hade tänkt..

Vi har nu köpt 300 servetter på Ikea. Lika bra när man nu hittar dom. Vita (lite större - ni vet dom där) och vita med rosa blommor. Tänkte lägga ihop en stor vit och en med rosa på. Inte för att vi tror att gästerna slabbar så mycket, mer för att jag tror det blir snyggt så - om det nu blir som jag tänker, men det får jag ju förutsätta. Servetter går ju åt i vilket fall....

• sajberpillan

Anja: gillar verkligen era kort, de på nedersta bilden (med hjärtan på sniskan) gilalr jag bäst.
    Måste få fråga vilket typsnitt ni använt? Var supersnyggt!

Englali: creme och blått passar ju superfint, särskilt om det är "era" färger annars också!
    Jättefina buketter du hade hittat.

Hedebris: vad skoj me babyshower! inte alls avis!

• Pärlplattan II

Englali - Åh, vilka snygga buketter. Jag gillar tvåan och trean! Praktiskt är ju att du inte behöver tänka på att du ska ha på dig någonting blått..

• Sommarliv

blää vad rörigt det är i huvudet nu..

Jag försöker komma på hur jag ska skriva inbjudninskorten..
    Men blää jag är så trög i huvudet.. O snart om ca 1 timme är Andreas hemma o ska ha det hmm ..
    Man gör ju allt annat allti eller så hittar man annat när man söker.. så jag än fast.

• AnneiLund

Hej på er alla

Hoppas att alla mår bra, själv har jag varit borta och jobbat och inte kunnat vara här.
    Har precis börjat fixa med vår announcer-sida...ganska mkt meck....men det ordnar sig säkert
    Hur har helgen varit?
    Bebisen fortfarande inne i magen Hedebris?
    Anja frossat i Greys....?
    Pumkin...frossat på Panduro?
    Pärlplattan...på IKEA?

• Englali

Pärplattan: Precis, då har vi ju löst "något blått" Skönt o ha inhandlat servetterna, ännu en punkt att pricka av på listan. Här blir det enbart vita servetter, UTAN tryck. Jag är inte alls för det där med tryck. Stilrent ska de va

Sajberpillan: Tack, jo men det känns nog mer rätt ju mer vi pratar om det. Och med tanke på att lokal, transport och allt har med vatten att göra så käns det här mer passande.
    Vad har ni för färgtema? (haha, känner jag är helt insnöad på färger idag.

Sommarliv: Det finns ju lite förslag på texter här på BT och sedan på Gamman finns det också. Men det kanske inte riktigt är vad du söker? Vad vill du få med i den? Ska ha ni ha något separat infoblad?

• Sommarliv

vi ska få med hur gäster få vara klädda, vart vi dom ska åka vilken tid.. O att vi gifter oss innan utan gäster..
    hmm lite så..
    nu är inte sonen på bra humör.. måste röra på mig..

• 20080614

Hej på er! Hoppas ni haft en trevlig helg Själv har jag precis blivit faster och varit och tittat på världens sötaste lilla bäbis..

Lite bröllop har det blivit också. Började med en önskelista, fy va svårt!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.