Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Här diskuteras det ringar märker jag.. Jag har ju redan mitt klart, men eftersom hon i Usa skulle ha tre så kanske jag ska uppmärksamma maken på det - det är ju trots allt med bröllopsfesten det känns komplett!
Nu har det löst sig med f.d tärnan om någon minns problemet, och såklart är hon välkommen. Så himla knäppt det kan bli ibland.
Idag har jag varit väldigt duktig tycker jag, om jag får säga det själv med gårdagen alldeles för närvarande och med tanke på att huvudvärken ligger precis bakom ögonen (jag hade huvudvärk i natt också, när jag sov). Jag har mailat till likalinnehavarna och frågat om möjlighet att komma dit och kolla, jag har mailat min vän och kollat om hon ställer upp på att vi kommer och invaderar hennes hus dagen innan festen för lite tjejmys och på det iordningställande av oss själva på dagen F. Dessutom har jag ringt till den köransvarige i staden (i den kör jag tänkte att jag skulle vara med) och lämnat meddelande på svararen.
Köpte sötaste barnkläderna i går - det är ju tur att jag inte har barn. Kära nån vad mkt fint det finns!! En liten manchesterkjol i brunt med tillhörande munkjacka och strumpbyxor. Hade det funnits i min storlek hade jag tagit det direkt!