Englali - Nu är det snart bara en timme kvar!! Nedräkningen har börjat..
Arbetsnamnen på våra barn är nu Esther och Zebulon (Peter vägrar ge upp det, hans idol är väl Zeb Macahan). Egentligen ska pojken heta Emil. Det har jag bestämt.
Anja - Vad är det för fel på Åsa??? *harkelharkel*. Men faktiskt det är ju inte världens mest interanationellt gångbara namn, men det är ganska tidlöst, finns liksom alltid någon i varje generation som heter det - en gång var vi TRE stycken i en klass med det namnet. Det har jag aldrig varit med om förut... Eftersom jag ju är insnöad på arkeologi är det ju passande eftersom det är ett så gammalt och nordiskt namn. Dock, jag har inte varit förtjust i det hela mitt liv, det är på senare år jag har försonats med det..
Hos oss är det jag som inte orkar ligga och lata mig i solen hela dagarna. Alldeles för rastlös för det.. Jag tycker såklart det är skönt en dag eller kanske två, men man vill ju göra saker!! Det senaste året har ju mest varit grått i olika temperaturer, känns det som, så nu kan jag lätt tänka mig en bröllopsresa till Karibien nästa vinter..