• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Anne, japp läste på min sida... Onsdag förmiddag låter perfekt!!! För det var väl det du skrev. shit vilket minne!!!

• Anja 19 juli 2008

Englali

häftigt... Skulle nog bli superfint med blomman och så ditt ljusa hår i sån frisyr!

• Flamora

Anne: jättefin ring. Säkert dyr. Men man ska ju ha den på fingret lääänge. Min Kristoffer tyckte först att 10 000 för en ring var befängt. Men när vi var hos guldsmeden, så tycket han att han var så bra, så han ångrade sig. Nu har jag beställt en ring som kommer kosta ca 8000 och då sparade vi 2000 för att vi hade eget guld som han smälter ner

Känner även igen det där om att sambon blir orolig över att man hänger här så ofta. Kristoffer är övertygad om att jag får en massa konstiga idéer härifrån Tycker att det är härligt med ett forum där man kan utbyta idéer och prata om bröllopet hur mycket man vill. Familj och vänner kan lätt bli uttråkade av för mycket bröllopssnack!

• Anja 19 juli 2008

Anne

ett tips... köp ringen, säg att du fixat ringen, var lite halvsur, som att du är jä..ligt trött på att han bestämmer vad du är värd, samtidgit som han bjuder kreti och pleti, köper vråldyr bil, slår till på en hugo boss kostym etc...

Seriöst, hur mkt kostar en hugo-boss kostym och hur mkt kostade din klänning???

Lagt upp det på det viset! Grrrr att han tog ditt liveband ifrån dig. Blir lite arg å dina vägnar faktiskt!

• Flamora

Englali: Håller båda tummarna hårt!

• AnneiLund

Anja....
    Bra att jag har dig på min sida......
    Inget liveband i sikte....fatta att jag bölade av ilska i början. NU har jag liksom accepterat och får vänja mig vid tanken på att köra ett bröllop utan liveband.....
    Jag måste ju bli av med de negativa vibbarna, kan ju inte gå omkring på mitt eget bröllop och tjura och tänka" Tänk om vi hade líveband...sååå mkt roligare det hade varit"....Fan.....

• AnneiLund

Ja vi får se vad jag gör.....
    Suck
    Som sagt...
    Måste jobba lite
    ONsdag fm...sounds like a deal!!!

• Englali

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-17 18:58:28 följande:

Englali häftigt... Skulle nog bli superfint med blomman och så ditt ljusa hår i sån frisyr!
    Den är ju lite buslockigt romantisk så. Och jag har nog kommit fram till att det är MKT mer jag än någon drottningliknande stram grej. Jag är ju en helsprallig, lite smått galen tjej som man aldrig riktigt kan räkna med vad som händer Nog är väl den bättre? Fast får A säga sitt så tycker han sådär om den, men han gillar inte "drottning"-frisyrerna heller. Han vill ha en mittemellan... men, se där får han nej!!

Ringkostnad... ja det har jag inte ens tagit upp med honom ännu
  • Anja 19 juli 2008

Dåså Englali

jag kommer ha ett väldigt motsägelsefullt utseende på bröllopet

Min klänning är en prinsessbakelse, fniss, och min make-up lite halvtuff med sotiga ögon och ljusrosa läppglans, mitt hår knallrött med ljusa slingor i en uppsatt frisyr med flätor som löper in och ut genom uppsättningen (smala flätor) och lite tofsar som sticker ut här och var, ni vet såna där hårslingor som ser busiga ut men som är superstylade fniss... och så strasstenar som är sporadiskt placerade i uppsättningen...

blir ingen slöja t denna klänning som jag tänkt till Lillyn... Nä det blir to much till denna! Den är så mycket i sig själv...

Enkla örhängen, runda glittriga typ kristall/fejkdiamant (ej såna som hänger utan såna som sitter direkt på örsnibben), och en kedja med en rund glittersten (fejkdiamant) i.

• Pumpkin
    Englali: Ah, KiK-frisyr Blir helt klart tufft, är dock inte min smak
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.