• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Pumpkin

vilken SKITBRA sida...

Kostymerna kostar 2.100 m det billigaste tyget, jag tänkte ta det där man lägger till 500 kr (näst finaste kvaliteten, den finaste är sånt tyg som glänser, vet ej om jag gillar det, hehe)

Finns en nyans som heter asfalt, som kan uppfattas som svart men som är mörkt grå. Låter perfekt!!

Hade ni valt slim fit eller classic, jag lutar åt classic, håller i längden, tror inte Daniel vill ha slim fit heller... han har lite mage (som han tänker bli av m t bröllopet förvisso men ändå )

Men det jag undrar nu, (jagtestar hur man beställer) är vad sjutton ska man välja:

1. utan pressveck, pressveck med veck i midjan, pressveck UTAN veck i midjan?? fattar inte alls... vadå veck i midjan?

2. Sprund??? 1 eller 2. vad är det?

3. Fickor: två eller tre, menas det då fickor på sidorna endast eller fickor på sidorna och en där bak??

eller handlar det om kavajen??? fattar ju inte om det är byxorna eller kavajen det talas om? Hmm det är nog kavajen... då vill man väl ha tre fickor?? eller?

4. Knäppning, enkel eller dubbel minns ej hur det ser ut, men dubbel är väl mer elegant eller?

5. Antal knappar 2, 3 eller 4... Hmm han är rätt kort så det får ju ej vara för många, skulle se töntigt ut. Vad tror ni??

Behöver VERKLIGEN hjälp, haha...

• Pumpkin

Dina val visas ju på bilden så det är väl bara att välja det man gillar?

Jag valde classic med pressveck med veck i midjan, 1 sprund, 3 knappar med enkel knäppning och två fickor.

• Pumpkin

Finns en färg som heter mörk choklad, den gillade jag...

• Pumpkin

Dubbel knäppning kan lätt göra att man ser lite fyrkantig och större ut än vad man är. Inte så smickrande tycker jag...

• Pumpkin

Nu ska jag kila iväg på rast. Brb.

• Pumpkin

Nej, nu ska jag gå och medlyssna lite, tillbaka om en stund.

• Anettan73

Anja- Utan veck!!!! Det kommer att bli som en chinosmodell om du har det... typ gubbemodell..

• Hedebris

min sambo ska ha smoking :) ingen annans som ska ha det

• Anettan73

Ett sprund 3 fickor 3 knappar, Inga veck.

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.