Inlägg från: FruFA |Visa alla inlägg
  • FruFA

Maj 2008 del 3

Nu har jag oxå hittat hit !
    Vi har (nästan) bestämt oss för vilka trycksaker vi skall köpa, i våra temafärger vårgrönt, vitt & silver... Allt kommer från Spira Kort-design, och de har skickat en massa provex till oss & jag tycker att allt är lika fint. Min sambo håller på att avlida pga min beslutsångest. Så nu MÅSTE det bli klart - för vi skall skicka i väg dem 13/2!
    Sedan så funderar vi på hemsida oxå, och då kan Spira göra en hemsida i vårat tema.
    Tänkte att man kunde lägga in önskelista osv där. Hur gör ni med eran önskelista? Bifogar i inbjudan...?

Bröllopsresan är bokad (och betald) så det känns skönt. Vi hade möte med ägaren till herrgården där vi skall ha bröllopsmiddagen förra veckan. 1 mars skall vi få provsmaka menyn vi valt, och vi tar med våra föräldrar
    Mkt kvar, men det finns ju tid ännu...!

• FruFA

Ja, det är en vit ranunkel

Godisråttan skrev 2008-01-21 09:32:37 följande:
    FruFA Vi skickar också 13 feb Är det ranukler du har som bild i ditt galleri?
  • FruFA

I dag så har varit hos frissan, och toppat & tonat håret (som vanligt...) & bokat tid för "brudkonsultation" om tre veckor...
    Har ingen aning om klänning ännu, men det måste jag ha lite koll på tills dess...
    I dag - beställa inbjudningskorten. Väntar på att mamma skall ringa & komplettera adresserna (som jag inte kunnat hitta på hitta.se) till utlands-gästerna.

• FruFA

I dag har jag även beställt tid för tandblekning

• FruFA

Majbrudar - jag behöver erat smakråd
    I dag så skickade vi i väg beställningen på inbjdningskorten.
    Nu ringde de upp & undrade om vi ville ha 3 mm vitt sidenband eller silversnodd runt korten.
    Vad tycker ni?

www.brollopstorget.se/hem/frufa/galleri.php

• FruFA

Ok, vad svårt det här är...
    Provexet vi fått är med silversnodd. Men jag skall köpa vitt smalt sidenband efter jobbet & testa...
    Måste bstämma oss tills i morgon.

Godisråttan skrev 2008-01-23 14:59:44 följande:
    Sidenbandet tyckte jag var finare
  • FruFA

Åhhh, vad kul Vi skall besöka två guldsmeder på lördag ... *längtar*

lottis84 skrev 2008-01-23 16:38:18 följande:
    Vi valde att betala en del av kläningen. Vi har varit och beställt ringar. Det blev en ring ur smyckas sortiment. Vi ska ha likadana, fast jag har stenar i min MJ 2008 skrev 2008-01-20 20:54:44 följande:
  • FruFA

Vet du vad? Vi har valt sidenbandet !
    Har mailat Spira kort-design om det oxå...
    Om 10 dgr får vi korten & den 13:e februari skall vi posta dem... Kul!

Offis skrev 2008-01-23 19:34:31 följande:
    Jag röstar för sidenband Tycker det blir en så fin "skir" känsla med sidenband och eftersom det är vårbröllop vi ska ha tycker jag att det passar
  • FruFA

I går så fyllde vi i hindersprövningen - så den sakll jag lägga på posten i dag. Känns väldigt nära nu!

• FruFA

Vi gifter oss på pingstafton 10:e maj

Svar på tråden Maj 2008 del 3