Juni 2008 Del 3
Har genast lagt till tråd 3 i mina favoriter!
Har genast lagt till tråd 3 i mina favoriter!
Jag köpte min i en brudbutik här i Sthlm, en Modeca.
20080614, jag ville inte ha pärlor och så på min klänning... så då återstod det nästan bara en. Som tur var bev jag helt förälskad i en och köpte den bums!
Vi ska inte ha någon DJ alls, ska ha en laptop kopplad till ett högtalarsystem istället.
Japp, just den klänningen är det! Just precis så har jag drömt om att min klänning ska se ut, så bara fanns den där en dag!
Justdet, vad spännande att inte veta vilket hotell det blir! Jag var hos min frissa häromdagen och bokade in tider för det som är kvar innan 7 juni. Ska klippa mig i mitten av april, sen ska jag färga och slinga i slutet av maj och sen bokade hon in mig den 7 juni på morgonen... Måste säga att det var fjärilar i magen när hon skrev in tiderna.
Vi har också hänvisat till vår hemsida. Den håller Mannen på att dona med för fullt!
Min blivande kan det där med att göra hemsidor, så vi har en egen... Hur vi har skrivit i inbjudan finns att se i mitt galleri.
Jättefin sida!!!
Ja, visst är det trist att sidan så ofta inte kan visas!!
Igårkväll fick jag ett anfall av kreativitet och energi, så jag började knåpa på lite vigselhäften och festhäften... det är lååångt tidigare än vad jag hade tänkt mig, men men... när man får massa kreativitet i sig är det bara att ta vara på det, ellerhur!?
Sofia08, vilken fin sida! Vacker kyrka!!