Juni 2008 Del 3
Har aldrig haft de på mig, så kommer bli en ny känsla för mej me
Har aldrig haft de på mig, så kommer bli en ny känsla för mej me
Budgeten är överskriden, men hoppas att de inte komer dra iväg mycke mer.. Snart är den över 15000 för mycke Men som sagt, ska bara gifta mej en gång
Helst hade ja inte velat veta, men nu har ja använt budgeten på BT
Vad mysigt att göra egna smycken till sina tärnor Vet dom om att dom ska få dem eller är de en överraskning? Vet inte va vi ska ge till våra, men de löser sig
Våran toastmaster är min svåger och vår värdinna är min syster. Vi ska bjuda dom på middag efter allt är klart och vi är gifta Köpte förut skor till mej och sonen samt skjorta och väst till honom. Så nu har vi bara underkläder till mej kvar, sen är alla kläder klara!! Så skönt!
Har inte heller fått svar på vem vi får som präst eller när vi ska ha samtal Vill börja kunna skriva ut häftet till kyrkan..
Nån som fått svar från kyrkan? Har inte fått svar på den här mailet heller
Känns tråkigt att behöva ringa och tjata Hoppas att dom ringer så fort dom vet nått!
Inledningsmusik- Wagner Psalm- I denna ljuva sommartid
Psalm- På bröllopsdagen ber Vi Utgångsmusik- Mendelsohn
Inledning Vigselförrättare-
Bibelläsning Bestman-
Dikt Tärna-
Vigselakt Ringbärare-
Bön
Så här ska vårat se ut, hoppas ja. Har ju inte pratat me prästen än, men kyrkan sa att de va rätt ordning iallafall Har kopierat de här direkt ur Wordprogrammet, så ser kanske lite konstigt ut..
Ska va mellanrum mellan tex vigselakt & ringbärare.. Ska ju vara på ett A4 som ligger..
Ett par kompisar hade olika tårtor på deras bröllop och nästan allt tog efter alla tagit en bit!! Vart 2 cm tårta kvar av 3 som skulle räckt till fler portioner än vi va Var många som ville ha en bit av varje..
Allt vårt till kläder är nu inhandlat Så skönt!! Åker till Tyskland på fredag Ska bli så kul!! Har börjat kolla runt på dekorationer till lokalen. Vill gå dit och kolla snart så man ser va som behövs göras.. Om 3 vekor ska vi hämta våra RINGAR Ska bli så mysigt.
Har fått reda på att av mina föräldrar får vi en liten kryssning som present till bröllopet+ barnvakt!! Så de blir en vecka efter bröllopet. Skönt att ha nått att se fram emot efter oxå
Tråden hade kommit låååångt bak
Vi vill bara ha me dom närmaste så därför är vi inte så många.. Hoppas de blir bra ändå
Vi har me OSA sista april, men bara 3 pers (ett par) som inte svarat.
Bellanote: Många som inte svarat
Inatt åker vi till Tyskland Ska bli så kul!!