Inlägg från: BlivandeFruJohansson |Visa alla inlägg
  • BlivandeFruJohansson

Juni 2008 Del 3

Silva: De låter jätemysigt.

Har inte kollat vad våra kuvert väger, kanske måste göra de?? Idag är de 2 veckor kvar tills inbjudningarna går ut!!

• BlivandeFruJohansson

Kommer me köpa mina skor i en vanlig skoaffär. Måste prova skorna innan ja köper dom. Kommer ju komma en del frammåt sommaren, men vill ju helst ha dom klara nu Frimärkena är nu på varje kuvert och dom är igenklistrade Men måste kolla så vi inte måste ha 2 på varje. Dom känns ganska tunga Ska kolla de när ja ska & handla..

• BlivandeFruJohansson

Våra ligger me & bara väntar Men dom får vänta där dom ligger tills nästa onsdag. Dom som bor i andra städer, skickar man dom en dag tidigare eller? Vill ju att alla ska få dom samma dag..

• BlivandeFruJohansson

Semlor tycker ja inte om, så de är bra! Igår beställdes de nya förlovningsringar + min vigselring!! Så fina!
    Våra kuvert väger 24g & minigränsen för ett frimårke är 20g Så Pappa erbjöd sig köpa dom andra me Har underbara föräldrar!

• BlivandeFruJohansson

Igår fixade vi våra ringar Nya förlovningsringar + min vigselring! Så nöjd. Får dom i slutet av april, så ett tag kvar. Men nu är de avklarat så de är skönt!

• BlivandeFruJohansson

Ja e glad att ja har min klänning, skulle aldrig kunna välja annars Kollade idag kläder till killarna, SÅ SNYGGA!! Så imorron ska dom prova dom & sen bokas Så e de me klart! De börjar bli ganska klart, bara mina tärnors klänningar, men de blir till studenten.. Ska börja kolla skor, vill gärna gå in dom lääänge!

Kul alla att de börjar hända grejer Nån som skickat efter hindersprövning?

• BlivandeFruJohansson

Monken: Usch, Stackars Dej!! Vilken tur att du orkar sitta här ett tag iallafall

Igår bokade vi kläderna till killarna SÅ SNYGGA dom va!! O ja provade klänning, fick inte igen den helt Så ska snart ut på en långpromenad. Ska se sätta på de frimärkena (behövdes ju 2 ), sen är inbjudningarna helt färdig. Ska lägga på dom på onsdag LÄNGTAR!!

• BlivandeFruJohansson

Usch, hemskt när barnen är sjuka. Vi har klarat oss väldigt bra hittills, vlket ja är superglad över!!

Har nu vart ute & gått en längre promenad, så nu har de blivit 2 dagar i rad Kanske kan stänga klänningen om ett tag De är bara att träna mer annars!

Monken: Hemskt att kanske inte alla era inbjudningar gått ut?? När lade ni på dom?
    Vi ska lägga på dom om 2 DAGAR Hoppas alla kommer fram som dom ska, annars blir ja hypernervös!

• BlivandeFruJohansson

Finns väl bara en sak att göra- Ringa runt till alla & fråga om dom fått inbjudan?

Hur har ni tänkt att göra me inhandlingen av dricka? Åker ni neråt eller ska de inhandlas på Systemet? Vi handlar allt i Tyskland så ska ta en planerarkväll & gå igenom lite detaljer Datum & va som ska handlas. Mysigt! Längtar tills imorron när ja ska posta alla inbjudningar. Hoppas bara ja håller mej frisk tills dess. Sambon är hemma & är sjuk och ja börjar få ont i halsen Känns som att ja inte har tid me de nu, har ju en del planering kvar

• BlivandeFruJohansson
    Bellanote skrev 2008-02-12 16:31:49 följande:
    Det som inte dricks upp går ju åt under semestern sen ju
    Precis, datumen håller ju ett tag me
Svar på tråden Juni 2008 Del 3