Inlägg från: Monken |Visa alla inlägg
  • Monken

Juni 2008 Del 3

Vi har inte fått någon tid inbokad med prästen ännu, men vigselprogrammet kan ju nästan bara se ut på ett sätt. Som psalmer kommer vi att ha "Den blomstertid" och "En vänlig grönskas rika dräkt" Jag älskar de psalmerna!!!

När jag skrev in psalmerna i vigselprogrammet tyckte jag att de tog lite för stor plats... men det kanske är lättast förståss att ha dem med där i. Hmm... får prova lite olika alternativ och skriva ut...

• Monken

...mmm... sant. Får se om jag hinner "slänga in dem" i programmet innan jag ska iväg till jobbet. Vi har nämligen ingen skrivare hemma så jag skriver ut våra provex. på jobbet. Sen när vi ska skriva ut de riktiga får svärfar rycka ut igen och trycka dem.

• Monken

Vad kul!!! Ta kort sen och visa!

misstrixie skrev 2008-03-06 12:03:15 följande:
    Jippie, fick just sms-avi att mina skor har kommit och kan hämtas på posten!
  • Monken

Fast förmodligen är det ju de som finns på bild i ditt galleri...? Jättesnygga!

• Monken

Jag beställde mina på nätet och de var perfekta!! Lite hårda i kanterna, men jag hinner ju gå in dem!

• Monken

dimma, välkommen!!

Skrev ut vigselprogrammet idag och det blev ganska bra... tog med hela psalmerna med de verser vi ska ha med och det blev inte alls plottrigt.

• Monken

Lillapuh, jättesnygga skor!! Helt lagom klack!

20080614, vi ska ha vanliga A4 vikta på mitten i liggande. Eller... så ska vi halvera dem. Ha A5 vikta på mitten. Om det inte blir för plottrigt.

• Monken

Ser fram emot en "riktig" bild!!

Vi ska ha middag ikväll och jag är sjukt sen med allt... man fastnar ju så lätt här. Inte alls beroende

misstrixie skrev 2008-03-07 17:57:49 följande:
    Har hämtat ut mina skor och de är jättesuperfina! Perfekt klackhöjd, lagom vidd så jag kommer inte att behöva gå in dem särskilt mycket och de är sååå nätta och söta... Jag är grymt nöjd. 149 väl använda kronor, haha.
  • Monken

Ja, det går verkligen fort! Jag har en liten bröllopshörna på byrån i sovrummet där jag har väskan och mina smycken. Det är så mysigt att tänka på att snart, snart, snart ska jag få använda dem!!!

• Monken

Tiara... ska kanske ha det i alla fall. Vad vill ni ha?

Svar på tråden Juni 2008 Del 3