Inlägg från: Monken |Visa alla inlägg
  • Monken

Juni 2008 Del 3

BlivandeFruJohansson, ja det låter ju lite märkligt - att man ska bahöva ta ledigt menar jag...

Jag fick ett tips om att konditriets beräkning av antalet bitar på en tårta sällan stämmer, min blivandes kusin hade 3 tårtor över efter bröllopet.

• Monken

Japp, BT har legat nere mer eller mindre hela dagen... snacka om abstinens...!!

• Monken

*s* beroendet är enormt... kanske måste söka hjälp...?

• Monken

Japp, bröllops(-mar)drömmarna börjar dyka upp. Jag drömde för inte så länge sen att jag stod i kyrkan och skulle gå in när jag kommer på att jag varken har fixat håret eller sminkat mig. Hade håret i en tofs... Mycket tokigt kan det bli...

Lilla Puh78, jag har också kopierat min text sedan ett tag tillbaka. Det är så trist när det försvinner. Man vet ju aldrig när torget behagar sluta fungera...

• Monken

BlivandeFruJohansson, ang. frågot till catering, tänkte på att om ni ska ha bubbel och ev tilltugg till det ska de väl servera det också?

Lilla Puh78, vad vill ni ha för mat?
    Visst känns det trist med att allt med B-ordet i blir så ohyggligt dyrt! Vi har tur, min blivande svärfar fotar, så han fotar allt den dagen.

• Monken

Vad kul!! En sak till att pricka av på listan...

• Monken

Vi har precis köpt STORA minneskort till svärfar som ska fota. Många bilder kan det bli...
    Han ser dessutom fram emot att "störa prästen så mycket han kan" som han säger.

• Monken

Ja, jag försöker övertala Mannen om att vi ska ha eng.kameror. Även om det inte blir bra kort kan det ju bli roliga kort.

• Monken

BlivandeFruJohansson, vad vill du ha för tärnklänningar? Jag vet att jag vill att de ska vara gröna och ganska enkla... mer vet jag inte...

Buketter är också klurigt. Jag vet att jag inte vill ha någon stor bukett, men jag har ingen aning om vilka blommor jag vill ha... Har bilder i mitt galleri på vita buketter som jag tycker är fina... men röda rosor är ju också fint. Och Orkidéer, och Kallor, ochGerbera, och Liljor...

Svar på tråden Juni 2008 Del 3