Bella, gick det bra med provningen??
Jag drömde min 3:e bröllops"mardröm" inatt. Drömde att jag inte hade träffat sömmerskan som ska justera klänningen innan självaste bröllopsdagen och att de stod runtomkring mig och nålade och hade sig. Det gick bra, de fick lägga ut klänningen lite men det var inga problem med just det. Problemet var att klockan var 15.00 när de började sy om den och att alla gäåsterna satt i kyrkan och väntade. Efter ca ½ timma kommer prästen ut och frågar om han kan viga nästa brudpar före oss. Precis då var sömmerskorna klara, jag skulle precis klä på mig klänningen när jag upptäcker att jag inte alls hade bröllopsundisarna på mig utan ett grönt set istället. Tog i alla fall på mig min klänning (som helt plödsligt hade sytts om till en 2 delad istället) och skulle ta brudbuketten. Upptäcker då att jag glömt att delegera bort uppgiften att hämta den. En av sömmerskorna sträcker sig efter en orkide som stod i ett fönster och ger den till mig som brudbukett.
Där vaknar jag...
Märklig dröm!! Jag ska ju till sömmerskan på tisdag och är lite smånervös inför detta vilket mitt undermedvetna tydligen känner av!!