Juni 2008 Del 3
Ja, visst är väskan underbar!!! Jag blir aldeles glad när jag tittar på den!
Japp, vi ska bo på Dilomat Det ska bli såå mysigt!!
Ja, visst är väskan underbar!!! Jag blir aldeles glad när jag tittar på den!
Japp, vi ska bo på Dilomat Det ska bli såå mysigt!!
Vi ska ha italienska delikatesser och öl... det kändes rätt! Hoppas bara att det blir någon bra ölsort. Jag är småkräsen, kanske får fråga dem om det.
Champagnefrukosten ser jag verkligen fram emot!!
Jag har hittat ett nytt par skor jag vill ha. Tänket ebställa ett par vita Esprit skor, men har hittat ett par Cellini sitället. Ska lägga upp en bild i galleriet...
Nu har jag lagt upp bilden på skorna som jag nog köper...
Ja, jag har funderat på det, men tror att jag vill prova ändå... det är 30 dagars ångerrätt. Ska nog betsälla dem tror jag.
Vad kul!!!!
Vi kommer inte att ha någon vickning, man får bara vara på vårt värdshus till kl 01, så det kommer inte att behövas någon vickning efter all mat man har stoppat i sig BlivandeFruJohansson skrev 2008-02-23 23:58:42 följande:
Ja, vi hoppas också på att det inte är gassande sol precis vid fotningen, det blir ju sällan lika bra foton då. Vi tror vi vet var vi vill fotas, men är inte säkra. Vi ska ut till Täby om ett par veckor och "prata med värdshuset" och ska då passa på att kika lite mer på fotoplatser.
Jag beställde mina skor idag... bestämde mig till sist för att köpa de jag hittade på nätet häromdagen. Det känns riktigt bra! Hoppas bara nu de passar...
Här kan man läsa lite om hur mycket man kan beräkna...
www.systembolaget.se/MatochDryck/Hurmycketdryckgardetattillfesten.htm
7 juni