Juni 2008 Del 3
det ska va mellan slag mellan våroch www och inte vårwww som det står
men www.bridetobe.weddingannouncer.com
det ska va mellan slag mellan våroch www och inte vårwww som det står
men www.bridetobe.weddingannouncer.com
lillapuh det gör ingenting för jag har lånat lite hej vilt med.. det är ju så man får sina ideér till slut..
fick ju tag i en fotograf en hobby fotograf som ska ha 2000 för hela dagen. det roliga var att i helgen så träffade jag på henne på macken där vi handla korv utan att veta att det var hon eller var hon jobbade-.. hon hade känt igen min killes namn på hans kort och frågade om jag var stina? och det var jag ju.. tillfällighet eller vad då..
vi ska med ha en gångs kameror . har hittat några hos calligraphen som vi nog ska köpa.. fina enkla i vitt.
jag ska ha en sjal till kvällen sen så man inte fryser men till kyrkan tror jag det blir lite för mycket med både sjal och slöja. blir nog tårta på tårta..
hi hi måste ju säga det att bröllopsresan så drar vi iväg till portugal, algarve jkusten. svärfar har lägenhet där så det endasom kostar är flyget. jätte bra.. fick reda på det i helgen att han hade kvar den vi trodde den var såld.
vi väntar tills semestern och åker då. vi håller på och letar nytt jobb och då känns det så där att ta ledigt när de inte har stängt när man är ny..
monken det lät as mysigt, avis värre
silva trädgårds bröllop låter jätte mysigt.
enda sen barnsben har jag drlmt att få gifta mig på gården hemma men så svårt att lixom bara ta "bort" ett gärde för annars finns det ingen anna plats där man kan slå upp stort party tält men jag är jätte nöjd med hur vi ska gifta oss nu..
www.melodyshoes.com ska jag beställa ifrån. billiga som tjyven.. under hundringen precis och så tillkommer frakt då med så klart. och man kan betala via paypal som visst ska va bra sägs det ..
www.melodyshoes.com.hk/ där var den rätta, monken du har redan sett dem i det andra forumet..