Juni 2008 Del 3
dimma jag var på bal år 2000 så det var med åtta års sedan. ha ha vi var lite trendiga allt
Jo den smileysen med tänderna gör du så här : - D fast utan mellanslagen då.
dimma jag var på bal år 2000 så det var med åtta års sedan. ha ha vi var lite trendiga allt
Jo den smileysen med tänderna gör du så här : - D fast utan mellanslagen då.
silva ska du ha Camilla med?? i sådana fall är du 3 nu med mig som jag vet har bokat henne..
Jag har träffat henne fast inte för fotografering, var och handla p åden mack hon jobbar och min sambo betalade och hans efternamn är ju lite ovanligt så hon frågade om jag var stina och det är jag ju. Hon är jätte trevlig så ångrar inte det valet alls. Ska träffa henne snart så fort vi flyttat upp nästa vecka då vi bo i staden igen, just nu bor vi i ronneby. maddemagnus ha träffat henne och kollat hennes alster och hon är jätte nöjd med henne med så tror bilderna kommer bli jätte bra.
Ja hon blir med oss hela dagen, hela kvällen sen vet jag inte det kommer vi överens om senare.
Monken man blilr så halv nervös efter såna samtal för det känns mer merkligt då ..
Monken jag är glad att jag får champagne hos frisören redan så man är lite halv lullig i kyrkan sen..
hos min frisör så ingår bubblet i priset plus maten så jag behöver inte tänka på det innan där utan det tar de hand om.. men visst någon cider till vore ju inte fel..
jag fick ett strupeband när jag köpte klänningen och den är det blått i.. Så jag behöver inte..
jo här har ni mina Något:
Lånat: Korsett också gammal
Gammalt: Klänningen (var uthyrnings klänningn innan)
Blått: Strumpeband
Nytt: Skorna
jag har köpt halsbandet idag som jag ska ha, det vart ett sånt tre radigt på lina.
jag ska betala 18 kr biten för vår tårta så det är helt lagom tycker jag..