Inlägg från: Monken |Visa alla inlägg
  • Monken

Juni 2008 Del 3

Ja, jag var där 2001, så det var ett tag sen, men det var otroligt billigt då och är det säkert fortfarande. Fast, förlåt, det är väldigt få bolag som flyger dit på sommaren... regnperiod ju... Förlåt igen!!

www.ving.se/thailand

• Monken

Vad kul!! Visst är det skönt att kunna bocka av en till sak på listan!

BlivandeFruJohansson skrev 2008-02-06 16:00:39 följande:
    Igår fixade vi våra ringar Nya förlovningsringar + min vigselring! Så nöjd. Får dom i slutet av april, så ett tag kvar. Men nu är de avklarat så de är skönt!
  • Monken

Lilla puh, vad kul!! Måste säga att det känns väldigt bra att ha klänningen hängandes hemma!!

• Monken

stenbruden, Maldiverna verkar jättebra!!! Vi har tittat lite på det innan vi bestämde oss för Thailand och bilderna från Mal. var otroligt vackra!!

Lilla Puh78, usch vad svårt att behöva välja!!!

• Monken

Japp, skickade efter hindersprövning samt namnändringspapper igårkväll!!!

Jag skulle också vilja hitta skor snart så jag kan gå in dem länge länge... man vill ju inte halta in på hotellet sen mot nattkröken...

• Monken

Jodå, fast vi har ingen skrivare...

• Monken

Japp, håller med dig Lilla Puh! Vi kommer troligen att vara helt omöjliga att tas med!

Jag har haft en intressant lördag... har bihåleinflammation och var till doktorn på lördagmorgon och fick penecillin. Har aldrig förut varit allergisk mot det - är det nu. Fick massa prickar på hela bröstkorgen och magen som kliade något helt otroligt mycket, fick tungt att andas, yrsel, hjärtklappning samt illamående. Ringde tillbaka till jourmottagningen som bad mig komma in på en gång. Fick andas vidgande läkemedel i apparat samt fick diverse anti-kli tabletter samt kortison. Sen var min kropp helt slut och färdig för skroten... Väl hemma igen somnade jag som ett litet vaggat spädbarn. Drömde dock helt sjuka drömmar och var nu tvungen att gå upp en stund. Tur att BT finns så jag kan roa mig en stund!!

• Monken

Tack! Ja, det var något jag inte tänker pröva på igen... har fått antibiotika nu som jag tål, så snart blir jag frisk igen. Det är så otroligt drygt att vara hemma och inte orka göra någonting... föutom att hänga här då ju

Lilla Puh, mår dottern bättre? Det måsta vara jättejobbigt att gå till jobbet när ens barn inte vill att man ska gå!!

• Monken

Aaaaah!!! Pratade just med pappa i telefon, vi pratade på en stund och jag väntade på att han skulle kommentera inbjudningen. När han inte sa något var jag tvungen att fråga om han möjligen inte hade fått en oerhört vacker inbjudan till hans enda dotters bröllop. Vilket han inte hade!!!!!!!!

Jag vet att hans adress är skriven. Vi räknade igenom alla inbjudningar innan vi postade dem. Jag vet att vi skickade en inbjudan till min pappa. Ändå kom den inte fram... Panik!!!!

Hur ska vi veta om några fler inte har kommit fram? Vi kan ju inte börja ringa runt nu och "tjata"... Iofs har nästan häften redan osat, men i alla fall... Klurigt!!!!

• Monken

Vi postade våra inbjudningar i måndags... Ja, det känns lite halvbra om fler skulle ha försvunnit! Iofs kan pappa virra till det ibland, men ändå! Det skulle vara lite småjobbigt om flera har försvunnit. Som sagt - hur tar man reda på det?

Svar på tråden Juni 2008 Del 3