• Blomsterbrud

Kraschande Bt:s terapisida

Tänkte vi kunde fortsätta utagera oss här...
    Menar inget illa mot någon eller något..
    Men på något sätt måste vi få ut våra frustrationer och då är humor blandat med ironi en alldeles perfekt kombination..

• Svar på tråden Kraschande Bt:s terapisida
  • bridesilly

snart skriker jag rakt ut .aaaaaaaaaaaaargh.... varenda gång jag ska gå in på en av medlemmarnas sida så låser sig heeela skiten.

• Miss Blue

Jag har nästan slutat gå ut på BT på kvällarna, för det går aldrig att komma in på nåt längre. Jag kör dagtid (på jobbet ) istället.....

bridesilly skrev 2008-01-31 16:26:58 följande:
    snart skriker jag rakt ut .aaaaaaaaaaaaargh.... varenda gång jag ska gå in på en av medlemmarnas sida så låser sig heeela skiten.
  • Thailand 08

Nu funkar det igen! Har inte kommit in på hela da´´n

• smartan

Jag kan inte se bilderna på köp o sälj..o det är inte ofta det har fungerat..morr..*sucka djupt och dunka huvudet i bordet lite*

• 20080301

Nu är det 8 timmar sen jag kom in senast funderar starkt på att skita i bt from nu.

• bridesilly

Meeeen ååååååh varenda eviga eviga kväll samma sak...sidan kan inte hittas....bläääääääääääääh

• Miss Blue

Försökte igår men det funkade inte på flera timmar......

He he Bridesilly man kan tro att vi förföljer varann, är i flera trådar och "pratar"

• carinokenneth

ja nu borde de fan kunnat fixa till sidan....om de överhuvudtaget vet hur man bygger upp en sida...lovar att de säkert glömt skriva ett ord eller två i koden till sidan..är nog inte bara de stackars servrana för då hade de ju lika gärna kunnat gå tillbaka till den gammla bt sålänge medan de fixar till den nya...
    hmmmm

• bridesilly

Ja en del blir man mer "bundis" med
    Miss Blue skrev 2008-02-04 10:50:46 följande:

Försökte igår men det funkade inte på flera timmar......He he Bridesilly man kan tro att vi förföljer varann, är i flera trådar och "pratar"
  • Blomsterbrud

Jag har lyckats ta mig in trots att det är kväll, helt otroligt...
    Som sagt var, sidan brukar inte hittas...

Svar på tråden Kraschande Bt:s terapisida