Kraschande Bt:s terapisida
Tänkte vi kunde fortsätta utagera oss här...
Menar inget illa mot någon eller något..
Men på något sätt måste vi få ut våra frustrationer och då är humor blandat med ironi en alldeles perfekt kombination..
Tänkte vi kunde fortsätta utagera oss här...
Menar inget illa mot någon eller något..
Men på något sätt måste vi få ut våra frustrationer och då är humor blandat med ironi en alldeles perfekt kombination..
snart skriker jag rakt ut .aaaaaaaaaaaaargh.... varenda gång jag ska gå in på en av medlemmarnas sida så låser sig heeela skiten.
Jag har nästan slutat gå ut på BT på kvällarna, för det går aldrig att komma in på nåt längre. Jag kör dagtid (på jobbet ) istället.....
Nu funkar det igen! Har inte kommit in på hela da´´n
Jag kan inte se bilderna på köp o sälj..o det är inte ofta det har fungerat..morr..*sucka djupt och dunka huvudet i bordet lite*
Nu är det 8 timmar sen jag kom in senast funderar starkt på att skita i bt from nu.
Meeeen ååååååh varenda eviga eviga kväll samma sak...sidan kan inte hittas....bläääääääääääääh
Försökte igår men det funkade inte på flera timmar......
He he Bridesilly man kan tro att vi förföljer varann, är i flera trådar och "pratar"
ja nu borde de fan kunnat fixa till sidan....om de överhuvudtaget vet hur man bygger upp en sida...lovar att de säkert glömt skriva ett ord eller två i koden till sidan..är nog inte bara de stackars servrana för då hade de ju lika gärna kunnat gå tillbaka till den gammla bt sålänge medan de fixar till den nya...
hmmmm
Ja en del blir man mer "bundis" med
Miss Blue skrev 2008-02-04 10:50:46 följande:
Jag har lyckats ta mig in trots att det är kväll, helt otroligt...
Som sagt var, sidan brukar inte hittas...