• Blomsterbrud

Kraschande Bt:s terapisida

Tänkte vi kunde fortsätta utagera oss här...
    Menar inget illa mot någon eller något..
    Men på något sätt måste vi få ut våra frustrationer och då är humor blandat med ironi en alldeles perfekt kombination..

• Svar på tråden Kraschande Bt:s terapisida
  • Miss Blue

Fy för f------n vad less jag blir!
    NU kom jag in på sidan har försökt i ett par timmar (jaaaa jag äär en BT-zilla!!)
    Så frustrerande!!!!! FRUUUUUUUUUUUUUSSSSSSTTTTTTTT

• Miss Blue

..........nu är det dessutom snart läggdags, går upp tidigt...så det var ju kul att titta in BT...tills nästa gång MAN KOMMER IN ÖVERHUVUDTAGET GRRRRRRRRRRRRRRRRR

• carinokenneth

Kom inte heller in förrens nyss...

• Juni2008

jag kom inte in på hela kvällen igår.
    Sista gången jag provade var 23:15
    Så väredelöst

• Blomsterbrud

Det var totlt bomstop i går kväll...

Undra hur vår terapivän Thailand 08 har det?
    Nygift och allt

• Miss Blue

Ja hon njuter nog av att vara gift
    Mysigt jag ser sååå mycket fram emot när jag får stå brud och få min älskade till man!

• Pyron

Med risk för att få en massa emot mig nu...men har det kommit någon förklaring varför det är såhär?

• bridesilly

varenda kväll varenda kväll varenda kväll...ja märker ni att jag blir galen?

MAN KOMMER INTE IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN

• Miss Blue

man blir helt gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeeeeeeeen (det smittar faktiskt av sig, den här argsinta stämningen...he he)
    Jag blir utkastad titt som tätt blääää

De har väl skrivit nåt om att serverna inte klarar av trycket, att grejer är beställda men sen händer det inte så mycket mer.....

• mrsD

AHHH!!! jag joinar denna tråd nu, har hållt mig ifrån d ett tag för jag tänker att jag ska hålla masken. men nu e d kört, jag blir GALEN när jag inte kommer in på bt!!!
    snacka om o va beroende t tusen.. men herrejisses, jag ska gifta mig, då får man va d!

Men d måste va enna kassa servrar om de inte klarar trycket..

Svar på tråden Kraschande Bt:s terapisida