• Blomsterbrud

Kraschande Bt:s terapisida

Tänkte vi kunde fortsätta utagera oss här...
    Menar inget illa mot någon eller något..
    Men på något sätt måste vi få ut våra frustrationer och då är humor blandat med ironi en alldeles perfekt kombination..

• Svar på tråden Kraschande Bt:s terapisida
  • Blomsterbrud

japp den kraschade med besked....

• Fröken förväntan

Nu måste jag nog "joina" här. Jag har försökt andas och räkna till tio varje gång BT inte funkar, men nu kraschar det ännu oftare än innan så nu MÅSTE jag gnälla lite. Grrrrrrrrrrr....

• Miss Blue

Inte nog med att BT kraschar, vi fick krasch i hela vårt system på jobbet förut!!!!
    Så jag KUNDE inte ens prova att komma in på BT!!!!
    Kan det bli värre?

• bridesilly

nästan samma här, datorn havererade totalt så det var bara att göra om heeeela skiten! SUCK
    Miss Blue skrev 2008-01-29 14:51:53 följande:

Inte nog med att BT kraschar, vi fick krasch i hela vårt system på jobbet förut!!!!Så jag KUNDE inte ens prova att komma in på BT!!!! Kan det bli värre?
  • Miss Blue

Vi har hempc och det avtalet kommer att gå ut i maj, vet ej än men det kommer väl bli sviiindyrt att köpa ut datorn..
    Jättebra för jag har ALLT till bröllopet på datorn och är rätt beroende av att ha en dator (som FUNKAR)....suck
    Det blir aldrig som man tänkt sig...

• Thailand 08

Så många inloggade och sidan funkar???? Blir ju jätteförvånad ikväll.......

• Blomsterbrud

Till och med jag kommer in

• bridesilly

Och jag får alltför ofta error error error

• Manikos

Blev utkastad för en halvtimme sedan men nu kom jag in igen! Så irriterande varje gång och det händer alltid när jag har hittat en riktigt intressant tråd!

Svar på tråden Kraschande Bt:s terapisida