• matteve

Stockholmsbrudar

Äh, som Lilla My säger så har de alla sina dagar... Jag har varit med om att bli jättedåligt bemött av en kvinna, och sedan gått dit igen, och då blivit jätte trevligt bemött av samma en! Men men.. Nej, har hittat några favoriter, men ska ut nu idag igen. Spännande

Jag håller med Godisråttan - vad kul det ska bli på lördag! Hoppas att fler kan komma.

• matteve

Tjejer - jag har hittat DEN!!!!!!!!!!!! Klänningen!! Det sa bara klick!!! Den är jätte enkel, men ååååh, vad fin Billig också! (bilder finns i mitt galleri)

Jag vill också börja med alla inbjudningskort, ringbeställningar, blommor... men nu är jag glad att jag hittat klänningen i alla fall! Matt kommer om mindre än en månad, så då ska vi ta tag i allt annat. Längtar!

• matteve

Välkommen hit! När är den stora dagen?!

• matteve

Liten liten kanin: Tack!! Var och la handpenningen idag, och ska hämta den om två veckor. Fick veta att det fanns små handskar till i samma stuk som slöjan, så jag blev jätteglad!

Ser också verkligen fram emot lördag!!!

• matteve

Tack, Lilla My!

Ja hörni, vart ska vi fika? Någon med bra tips?

• matteve

vetekatten? Har nog inte varit där, men hört att det ska vara populärt!

Tjejer, jag har preliminärbokat van der Nootska Palatset! Gahh.. var där idag, och det var som en dröm! Vi får tillgång till Swedenborgssalen, mingelrum/foajé och en trädgård för mingel. Matt har redan gjort sitt klartecken, så det blir nog det. Känns lite pirrigt bara!

• matteve

Låter jättebra!! Har aldrig fikat där förut! Vad kul det ska bli!

Ang. van der Nootska; Ja, det är en fin byggnad.. själva salen vi ska ha är vit och ljus, så det känns bra! Känns skönt att ha det klart nu med

• matteve

Låter suuuuupervackert!! Verkligen! Gillar ditt färgtema med

Förresten, hur gör vi med våra chokladhjärtan? Någon som vet?!

• matteve

Haka på, vettja!

Isifer skrev 2008-01-31 13:03:59 följande:
    Så fantastiskt duktiga och ambitiösa ni är som träffas och fikar!Verkligen imponerande!
  • matteve

Ja, klart vi vill se!!! Har du fått hem "diamanterna"?

Jag som inte ens har handlat materialet till våra inbjudningskort... Hmm.. sticker nog in imorgon å fixar det!

Svar på tråden Stockholmsbrudar