Stockholmsbrudar
Hahahahaha
Liten liten kanin skrev 2008-03-11 19:33:12 följande:
Hahahahaha
Liten liten kanin skrev 2008-03-11 19:33:12 följande:
Vad skönt att någon bryter tystnaden Jag kände likadant när Matt provade sin outfit.. va fiiiin han kommer att vara! Gahh!
Äh, skit i Tony, det ser nog jättebra ut! Å du kommer att känna dig jättekvinnlig (konstigt ord) när du har klänning å hela baletten! Tänk vi då, som aldrig dansat vals. Där kan man snacka "MEN". Näe, Liten liten kanin, nästa gång vi ses får du helt enkelt visa grundstegen!
Liten liten kanin skrev 2008-03-17 17:08:19 följande:
Grattis i efterskott!
Å jag kan inte heller, är i USA då.. men det blir ju fler träffar! Jag är så pirrig.. jag åker nästa torsdag!!!
Whooohooo!! Jag blev just klar med inbjudningarna som jag ska ha med mig till USA nästa vecka. Gahh, vilket jobb, men skönt att ha alla klara
Sleepy time!!
Hej tjejor!
Är tillbaka nu! Hur går allt med planeringen? Vi har iaf fått vår önskade fotograf - min kusin! Känns otroligt bra. Dessutom är tårta bestämd - hallon/mango och choklad mousse tårta... sagolik!!!
En rolig grej om bröllopet i Washington D.C. - alla hade typ svart/vit/beige på sig - jag kom i en knallblå kreation. Såg nästan ut som en påfågel. Iofs så hade brudgummens mor klätt sig i lysande helrött! Hahaha.. Men det var sååå kul!
En fin tradition de hade under själva vigseln, var att två män klädda som övriga marsalkar, var mötesvärdar. De stod vid ingången och eskorterade alla tjejer/kvinnor som inte hade en partner. Låter kanske knasigt, men det såg jättefint ut!
Måste dessutom få berätta att vi har hittat vår drömlägenhet!!! 3-rummare med öppen spis, 2 badrum, stora fönster & högt till tak. Sååå underbar! Tar 20 min att gå till monumenten/Vita huset (kul för våra gäster) å Matt har bara 15 minuter till jobbet! Bovärden lät optimistisk, så vi hoppas att lägenheten finns tillgänglig för oss efter bröllopet... *hoppas hoppas*
Åh, ni är ju snart klara!! Vad skönt det låter...
Hahaha, 20 minuter!! Jag la nog ner 20 dagar på mitt klänning letande!
Ojojoj, här händer det grejer! Alla verkar vara mitt uppe i allt
Isifer - låter helt fantastiskt! Kommer säkert att bli pampigt på alla sätt och vis.
Idag går inbjudningarna ut i USA, de svenska får vänta två veckor (har tenta och svårt att hinna klart innan!). Så nu har jag suttit uppe och fixat med vår hemsida.. tar sådan tid, men är kul!
Jaja, dags att fortsätta med läsningen. Tänk tjejer, nu är det verkligen inte långt kvar!
Förresten, vi står utan värdpar nu. Hmm. Jag vet att det kommer att fixa sig, men måste hitta ett nytt par... ganska sent ute. Vi har en underbar kille i USA som faktiskt arbetar med att arrangera stora fester och sådant i offentliga sammanhang, å sagt att han gärna hjälper till om det behövs. Men då måste jag ju ha ngn svensk som kan vara med honom - och dom måste ju synkas innan bröllopet med... kan vara krångligt över mail? Vad svårt det är!!!
Soon and very soon: Välkommen!! När är er stora dag?