Inlägg från: Godisråttan |Visa alla inlägg
  • Godisråttan

Stockholmsbrudar

Är det ingen mer som hänger med på månfikat?

• Godisråttan

Min klänning är här!!!Vad tycker ni? Köpte den av en jättegullig tjej fr Bride to be. OBS den är ostryken nu.Kolla min NYA förlovningsring också i mitt galleri.

• Godisråttan
    Isifer skrev 2008-03-03 08:39:55 följande:
    Godisråttan: Den ser tillomed ut att sitta bättre på dig än på modellen på bilden. Jättefin verkligen! Grattis!
    Tack vad söt du är!
  • Godisråttan

Hej tjejjer!
    Jag kan bli sen till fikat idag men jag kommer!Ska vara på ett möte i hammarby sjöstad kl 15.00 men har ju bil så åker såfort jag är klar till er på bönor & bakat.0205 Jag har ju ditt nummer.

• Godisråttan

allstared, 0205 och ohlala
    Mitt möte har blivit framskjutet till kl 16.00 Jättetråkigt!Men det är ett viktigt möte dock. Jag kommer ändå!Jag hoppas ni är kvar.

• Godisråttan
    matteve skrev 2008-03-03 14:22:56 följande:
    Godisråttan, SUPERFIN klänning!!!!! WOW! Du måste vara överlycklig! Nu ska jag sätta mig med inbjudningskorten igen...
    Taaaack!Jo den känns bra!Dock så kommer jag få sy in den då jag håller på att gå ner i vikt som ni vet Hur går det för dig och klänningsinköp?
  • Godisråttan

Tack för idag tjejjer och tack 0205 att du beställt och fixat med hjärtana. Bra iniativ!
    Liten kanin och matteve jag har era hjärtan. Jättefina!Smaken sådär.älskar de silver och de ljusrosa var jättesöta!

• Godisråttan

kl 14.00 lördagen den 8:e på Espressohouse på Kungsgatan 37.

Liten liten kanin
    Helena Johansson
    ohlala
    matteve (kommer vid 15-tiden)
    Godisråttan

• Godisråttan

Vad kul det ska bli imorgon tjejjer!

Svar på tråden Stockholmsbrudar