-
Nä det går inge bra Blir nog blocket för mig!!!!Arghhh!matteve skrev 2008-02-18 10:43:54 följande:Godisråttan: hur går det med klänning?
-
Matteve
Håller på att kolla på köp o sälj, blocket och tradera nu. Vet ej om jag vågar beställa fr Kina då det kan bli försenat ju... -
Uppdatera!Det är tråkigt ifall vi väntar på personer som inte kommer..
Onsdag 20/2 kl 16.00 på cafe Frapinos vid Hornstull
Godisråttan
Matteve
Liten liten kanin
Indil
Isifer
-
Vad tror ni?Fast vit och med släp?
www.tradera.com/auction/auction.aspx -
Det är bara på helgerna man kan mixa ihop bruch men de har underbara sallader och mackor. I promise!matteve skrev 2008-02-19 09:16:10 följande:Jag tror att ganka skulle komma förbi också ett tag!Liten liten kanin: Jag ska också ha avokadon...å kycklingspett!! mums!
-
www.brudochfest.se/index.html
Gillar också demterios första stabeln den i mitten och lasposas på samma plats. Vad tror ni?BESLUTSÅNGEST! -
www.tradera.com/auction/1/aid_58396012
Vad tycker ni?Den har han hemma. Kostar 2500:- -
Det är olika. Vem som helst kan dra ihop till en fika.ohlala skrev 2008-02-19 13:17:18 följande:vart brukar ni träffas? är det ts som håller i fikan? hur många är ni?
-
Tråkigt när så många hoppar av dagarna innan
Onsdag 20/2 kl 16.00 på cafe Frapinos vid Hornstull
Godisråttan
Matteve
Liten liten kanin
Indil
Isifer
-
hahaha den var bra!Vi hittar dig!Dont worry!Isifer skrev 2008-02-19 23:52:36 följande:Eller så har alla en röd ros i vänster hand och så kör vi ett hemligt tecken, en handskakning a la frimurare. *hand under vänster ben, skaka tre gånger och tryck med tummen på kollegans hand samtidigt som du kacklar som en hund.*