Inlägg från: Godisråttan |Visa alla inlägg
  • Godisråttan

Stockholmsbrudar

Hej tjejjer!
    Vilken skön helg vi haft! Älskar långledigheter Varit uppe i sommarstugan i Dalarna och druckit vin framför öppen brasa. Mmmm...

Tränat på dansen men blev nästan osams hehe!Så vi får se hur vi gör med det. Ska alla dansa vals?Vi hade ju tänkt att göra lite av en tokdans men kommer bli ganska svårt det också. Några förslag?

Min ring är på tillverkning. Guldsmeden är lite halvt tokig på mig då jag ändrar mig hela tiden. Diamanten i mitten är 1,05 carat Bling bling Fick en påskpresent av min älskling också En peageot CC 206 en cab. Superhäftig! En riktig tjejbil fast sportig!Så nu blir det matlåda på jobbet o inga uteluncher

Provade klänningen med mamma och mormor och den är strykt nu. Såååå vacker!Den är dock kvar uppe i dalarna och de tar ner den när de åker ner till bröllopet. Ska alla ha behå under klänningen?Jag funderar på en sådan freebra men kanske inte ä någon ide när man har stor byst?Vad tror ni?

17.00 på frapinos den 2:a

Ohlala
    liten liten kanin
    helena johansson
    Godisråttan

• Godisråttan

liten liten kanin
    hihi porrsurfade du? hahaha!

Måste bestämma oss för en dans..Inga tips?

• Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2008-03-25 10:17:19 följande:

Ett medley med några sekunder av en massa låtar? Typ Thriller, Can´t touch this, nåt Madonna, Elvis Presley, Grease, Dirty dancing... alla såna karaktäristiska danser. Eller bara en av dem?
    bra förslag. börjar dock tröttna lite på hela dansgrejen. skulle ju vara mycket trist att bara ta en tryckare typ foxtrot va?
  • Godisråttan

lilla my
    hmmmm...ja vi får se...Hänger du med på fikat next week?

• Godisråttan

17.00 på frapinos den 2:a

Ohlala
    liten liten kanin
    helena johansson
    Godisråttan
    (lilla my)

• Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2008-03-27 18:22:56 följande:

Idag har jag köpt en jättefin torslette! Gräddvit och supersöt! I love it!!! Hittade på Underfin, underklädesbutik på Drottningg. På erotikbutikerna hittade jag inga som satt lika bra som en "riktig", haha. I den här får jag t o m lite större byst, å det utan axelband! fantastiskt vad de kan!
    Det låter jättefint!
  • Godisråttan

var d inte tisdag vi skulle ses??? 2e är ju onsdag...(förvirrad)

• Godisråttan

hmmm blandat ihop dagarna...d ä tom jag som föreslagit onsdag hahaha

• Godisråttan
    ohlala skrev 2008-03-31 18:46:08 följande:
    det var väl onsdag, right? godisråttan?
    ja det var
  • Godisråttan

kläder till brudgummen?Var?

Svar på tråden Stockholmsbrudar