Stockholmsbrudar
Oki jag tar med. Påminn mig sedan så jag inte glömmer...
Oki jag tar med. Påminn mig sedan så jag inte glömmer...
Soon and very soon skrev 2008-04-20 16:47:56 följande:
isifer
Kul du kommer!Hur går det med din klänning?
Nu har jag inhandlat allt till bröllopet(förutom skor som jag ska köpa denna vecka) och festprogram och vigselprogram trycks imorgon. Köpte ett brett strassarmband, strassörhängen(enkla) och ett strasshalskand på bröllopsmässan på streetmarket i helgen som är jättefint, enkelt med en rad strass och ett hjärta.
Är lite osäker om skor då jag funderar på ett par beigerosa med kilklack(som jag kan ha efteråt också) men det kanske blir fel?
Väskan köpte jag på sauk en lollipop. Den är i vit med massa glitter på. Jättehäftig(ingen typisk bröllopskuvertväska) Den kan jag använda efteråt då den är supersnygg.
Gör naglar 1 maj fransk manikyr med lite skimmer på. Ögonfransförlängning försöker jag boka in men de har så tokiga tider och skulle vilja göra läpparna också (alla mina vänner, familj och sambo blir rasande) Har bokat in en tid men vi får se...Är livrädd men vill ju så gärna.
Var på vigselsamtal med nya prästen idag på lunchen. hon var FANTASTISK!!! Åh vilken härlig människa!
Ja det var de senaste bröllopsbestyren jag hållit mig sysslosatt med de senaste dagarna...
Anmäl till intresseklubben
Har gjort förr men med perlane. Nu ska jag göra med restylane. Alla tycker jag är dum som ska göra det när jag har fylliga redan men vill ha lite större överläpp. Jag vet fånigt!
Kommer alla imorgon?
Liten liten kanin skrev 2008-04-23 08:03:27 följande:
Blir sen tjejjer Men jag kommer!
Mica o Krille skrev 2008-04-23 16:11:50 följande: