Inlägg från: Godisråttan |Visa alla inlägg
  • Godisråttan

Stockholmsbrudar

ohlala skrev 2008-04-01 20:31:28 följande:
    det finns ett ställe på horsgatan heter högtidskläder de har killkläder och är trevliga.
    tack ka kolla det
  • Godisråttan

Tar med mig min vigselring så ni får se om ni vill?(får absolut inte använda den ännu hihi)

• Godisråttan
    AllStared skrev 2008-04-02 11:57:40 följande:
    ja gör det, kan tänka mej att den är maffig. :D
    hihi får se vad ni tycker...i love it!
  • Godisråttan

tack för idag. ASlltid lika trevligt!

• Godisråttan

vet ni om brudbutikerna i Stkhm brukar ha öppet lördagar?

• Godisråttan
    ohlala skrev 2008-04-03 09:54:01 följande:
    de flesta har öppet på lördagar? Vad har hänt m kläderna??
    brudgummens kläder har vi inte fixat ännu.
  • Godisråttan

matteve
    Låter fantastiskt!

Vi har hyrt kläder till brudgum(tog 20 min) killar!!!!! haft möte med slottet och cateringfirman. Cateringkillen är sååå gullig. Gunnar en fd brandman som nu håller på med catering efter ha gått i förtidspension.Blommor beställda. Skulle gå på 2000:- så det var överkomligt.
    har kvar: gästbok, skor, väska och dryck.

• Godisråttan

Om jag inte är här o skriver mycket nu tjejjer så är det för jag har ju börjat mitt nya jobb och det är såååå kul!I LOVE IT!!Så ni vet att jag lever allafall.

Räcker det med fazer mint som snacks på festen?Ska man ha salta pinnar?Jordnötter ä inge bra va?Förslag tack!!!

• Godisråttan

Jag har inte tid med något bröllopsrelaterat då all min tid går till mitt nya jobb..Jobbade 12 h igår Men i love it så det är ingen fara. Verkligen mitt drömjobb så det är värt det!
    Nästa helg ska vi inhandla allt som inte är köpt. Eventuellt gå en sväng på stan imorrn.

• Godisråttan
    matteve skrev 2008-04-11 20:51:19 följande:
    Åh, jag har ju missat det!! Vad jobbar du med?! Underbart att du trivs iaf!!
    Marknads och kommunikationskordinator
Svar på tråden Stockholmsbrudar