Inlägg från: Godisråttan |Visa alla inlägg
  • Godisråttan

Stockholmsbrudar

Fniss!Ni är för tokiga tjejjer!

Snart ses vi!Tar med bild på klänning jag hittat. Från USA för 3500:- får hem den om 1 vecka och betalar efter jag fått den av en sv mellanhand.bra va?

• Godisråttan
    Indil skrev 2008-02-20 17:35:21 följande:
    Missuppfattade jag något?Det var väl idag kl.16 utanför Frapino? Stod och väntade.
    Men varför gick du inte in?
  • Godisråttan

Morning tjejjer!
    Ville bara tacka för igår. Alltid trevligt!Min (nya)förlovningsring blir klar nästa vecka weeehhh! och veckan efter det kommer vigselringen. Min klänning är beställd efter mina mått och kommer nästa vecka förhoppningsvis. Valde vit färg.

• Godisråttan

KKC
    Jättevacker klänning!

• Godisråttan

Satt ut den klänning jag beställt i mitt galleri nu också ifall de som inte var med på bt träffen vill se

• Godisråttan
    KKC skrev 2008-02-21 13:46:24 följande:
    godisråttan: har inte tillgång till ditt galleri :(
    Nu kan man...har mina frisyrer som jag ska växla under kvällen inlagda också om ni vill se
  • Godisråttan
    KKC skrev 2008-02-21 14:36:05 följande:
    verkilgen skit snygg! som sagt, kommer sitta som gjutet! :)
    Tack
  • Godisråttan
    matteve skrev 2008-02-21 18:41:48 följande:
    Godisråttan: FY VAD VACKER DU ÄR!!! Kan jag få låna ditt hår den 9 augusti? Men ärligt, kommer bli sååå fint!
    Tack vad gullig du är. Min mamma och mormor som är med på bilderna som gör mitt hår men det förstod ni väl kanske Jag ska ha de frisyrerna eller?Några ändringar?Kom med förslag!Ska jag släppa ut det innan fotograferingen efter kyrkan?Kommer ju ha uppsatt på korten innan(de med dogzen)
  • Godisråttan

Matteve
    Jättefina båda två!!Den första är mer enkel. Svårt val!DEt är ju lite olika stilar...Måste fundera på den!

• Godisråttan
    tobiasochlinda skrev 2008-02-22 08:52:18 följande:
    godisråttan det var jättefin både frisyr och klänning! är det nån mer fika på g?
    Tack!
    Jag tar gärna vid 15 tiden någon vardag..Jobbar ju varje helg nu Eventuellt kl 16 någon helgdag går bra också.
Svar på tråden Stockholmsbrudar