Inlägg från: Godisråttan |Visa alla inlägg
  • Godisråttan

Stockholmsbrudar

Har beställt mina swarowskidiamanter till bordsdukningen. Köpte 200st. Kommer ha blomarrangemang, kandelabrar, små silvriga spegel lyktor fr indiska också
    Vad tror ni?Mitt färgtema är vårfärger

• Godisråttan
    matteve skrev 2008-01-31 12:13:14 följande:
    Låter suuuuupervackert!! Verkligen! Gillar ditt färgtema med Förresten, hur gör vi med våra chokladhjärtan? Någon som vet?!
    Jag har skrivit i 0205 gästbok och frågat men inte fått något svar.
  • Godisråttan

Jag tar med färdiga inbjudningskort, swarowskidiamanter till bordsdukning om ni vill se?

• Godisråttan
    matteve skrev 2008-01-31 21:07:26 följande:
    Ja, klart vi vill se!!! Har du fått hem "diamanterna"?Jag som inte ens har handlat materialet till våra inbjudningskort... Hmm.. sticker nog in imorgon å fixar det!
    Japp jag tar med inbjudningskort och "diamanterna". Håller på med vigselprogram och festprogram men de är inte klara på långa vägar..Har fått för mig vi ska ha en stå up komiker nu..Pust!Och så letar jag sångare till kyrkan.
  • Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2008-02-01 16:30:35 följande:

Muahahahaaaa, Godisråttan! Sådär känner jag oxå ibland! Pust! Å nya braiga idéer kommer upp hela tiden, hahahaha! Men det är ju ett kärt besvär vi har iaf! Jag tar oxå med inbjudningskort om nån vill kika! Kaffe nuuuuu!!!
    Klart vi vill se!!!!
  • Godisråttan

Tack för idag tjejjer!Vad tiden flög iväg. 4h!!!

Sprang 56min på löpbandet sedan blev jag utkastad för de stängde. Fan jag som höll på att slå rekord!Grrrr!

• Godisråttan

Liten liten kanin skrev 2008-02-03 09:32:11 följande:

Å vad kul att ni blev kvar så länge! Nästa gång ska jag inte boka in nåt efter fikat! Men jag har numera världens vackraste vigselring ligger och väntar på den stora dagen!Kram på er!
    Åhhh vad kul!Har du ingen bild?
  • Godisråttan

Matteve
    Det var ju jättesnyggt!Jag hade tänkt att skriva mina förhand men dina var ju snygga!

• Godisråttan

Lilla My skrev 2008-02-04 16:31:46 följande:

Nu kommer jag äntligen in på BT också.Tack för i lördags, det var superkul!Godisråttan: Jag har mailat två tjejer om sång.
    Åhhh tusen tack vad gulligt!
  • Godisråttan

Nu har jag nästan gjort klart alla inbjudningskort. Det enda som är kvar är att smälta sigillen och stämpla hjärtat på silversigillen. Fixar nog med det på lör kväll och så skickas de 13 feb och de har 1 månads osa tills 15 mars.Weeeeeehhh!

Svar på tråden Stockholmsbrudar