• matteve

Stockholmsbrudar

Hahaha, jag är ledig.. jag menar om ni behöver en stå uppare!!

Å Liten liten kanin - ska bli kul att se hur det blev, ta med!

Jag var på Pandduro idag, och träffade en tjej som skulle göra inbjudningskort, å hon finns också på BT! Jättekul Gav henne faktist tips om Ljunggrens!

Aja, jag är jätteexcited för morgondagen! Vad kul det ska bli!

• matteve

Jag blir nog också lite sen, men jag kommer

• matteve

Hahahaha... men då är du ju ännu mer taggad inför nästa gång!

Ja, det var verkligen jättemysigt att träffa er idag! Å ska verkligen komma ihåg Frapinos framöver. Typiskt - både Panduro och Stadsbiblioteket var stängt (16.00), så jag gick en sväng förbi Casablanca och hyrde en bröderna Marx film :) Ska mysa lite ikväll tänkte jag! Självklart gick det ingen buss från pendeln, så jag fick gå 15 min hem i snöstormen! (Fixade en burka av halsduken )

• matteve

Liten liten kanin: Åh, vad roligt!! Hade ni det mysigt igår?

Tjejer, en liten undran - jag satt uppe i natt och gjorde en massa onödiga saker, haha. Men i alla fall, min fråga; kan man ha "snirkliga" bokstäver på kuverten? Alltså att man skriver namnen med lite finare stil och sedan adressen som lite enklare skrivstil i samma sorts stil? Eller ser det för mycket ut? Kanske snyggare i vanlig stil?!

Jag gjorde ett prov här www.brollopstorget.se/hem/matteve/galleri.php

• matteve

Liten liten kanin: jättebra idé, det där med cd-skivorna...

Min älskling kommer den 22:a , så då kan inte jag. Men det blir ju fler gånger..

Blir också lite irri när jag inte kommer in på BT, vaddå addicted?!!

Förresten, måste få berätta att jag hittade de perfekta handskarna idag till klänningen! blir nog super fint! Och jusste - vi bokade van der Nootska. Sååå skönt att ha det klart!

• matteve

JAAA!! Onsdag 16:00 är perfekt! Matt kommer ju på fredagen den 22:a, så det skulle vara kul att hinna med en fika innan, så man kan hänga på

Å Liten liten kanin... 2 dagar?! Vad har tagit åt dig, männ'ska?!!

• matteve

Ja, det kan vi ta! Me like.

Lycka till Lilla My - hang in there! Jag är snart där jag med...

• matteve

Visst går han ner på ett knä i verkligheten, men det följer med en slöja också! Det är omöjligt att hitta den på bilden, har sökt som en galning, men den här som jag har är i övrigt likadan, förutom just hans ben!

Liten liten kanin skrev 2008-02-11 11:00:52 följande:

Matteve: Ser din cake topper ut precis som på bilden i ditt galleri? Den på somethingblue.dk ser inte likadan ut, ingen slöja med å brudgummen sitter på huk istället för står på knä som på din bild... Tänkte beställa, men den du har i galleriet är ju mycket finare.Haha, och där mina tjejer har vi dagens i-landsproblem!
Svar på tråden Stockholmsbrudar