• matteve

Stockholmsbrudar

Jag är helt förälskad i den nya.. den finns i helvit chiffong.. låter sååå fint!

Det värsta är att den inte finns i butik, så jag måste chansa. Men vill verkligen ha den!!!! Vad göra?!

• matteve

Jag menar, det är ju samma kollektion som den jag har, så den borde sitta någorlunda.. eller hur?! Ska ringa på måndag, för då skulle butiken ringa å kolla upp klänningen.

• matteve

haha, jag har varit så inne i mitt klänningsbyte, att jag glömde att säga - går jättebra för mig att ta det senare på onsdag. Föredrar nog det om ni andra kan!

Liten liten kanin skrev 2008-02-15 12:29:16 följande:

Åååå, den nya är verkligen jättevacker den oxå! Gud vad svårt!Ska vi skjuta på fikan på onsdag till lite senare på kvällen? Verkar som att fler kan då. Kanske 17 eller 18? Vad säger ni som jobbar? När kan ni? Jag är ledig dagen efter så för mig får det bli hur sent som helst. Däremot kanske jag kommer lukta brandrök när jag kommer för vi ska ha brandutbildning på jobbet den dan! På tänka på jobbet ja... Nu måste jag åka. Vi ses snart!
  • matteve

Åh, det gick inte att se länkarna du skrev.. men det låter fint! Du skulle nog bli jättefin i en sådan modell!

Gahh.. jag tror jag ska byta :-O

Godisråttan skrev 2008-02-15 20:16:06 följande:
    Jag har ändrat mig i klänningval!!!!Och är jäääkligt sent ute!!!!Vill ha en med hjä'rtformad överdel typ korsettaktig och mer glitter på och en stor kjol med släp alternativt en lasposa sjöjungrfrumodell. Jag länkar:www.brides.com/fashion/dresses/gallery/weddin.../ellerwww.lasposa.info/ls2008/index_real.html(bild nummer 2)
  • matteve

Nu såg jag!!! Jag tycker la Sposa är otrooooooligt fin!!! Men de är så olika! Vilken föredrar du?

• matteve

Så det lutar åt La Sposa, eller?

Godisråttan skrev 2008-02-15 21:06:18 följande:
    Tycker lasposa är romantisk och den satt jättebra(trodde ej jag skulle passa i den) och den andra är mer wowkänsla, typ folk tappar andan..Ja du förstår. Bilden på den andra är inge bra men den var jättefin men kjolen lite too much(tom för min smak)
  • matteve

Jag måste säg att när jag såg klänningarna, så trodde jag att den andra (tvådelade) var mer "du".. men sen så kan jag verkligen tänka mig dig i en La Sposa också. Hmm... Svårt! Men du vet ju inför vilket val jag står också! haha

• matteve

Men jag tror att man kan beställa express också. Om man ber om det - säkert inget butikerna skyltar med, men det ska funka. Vet inte om det kostar extra?

Godisråttan skrev 2008-02-17 11:02:28 följande:
    Har ni något hett tips på fina prisvärda klänningar som man inte måste beställa 3 mån innan?
  • matteve

Åh, vi borde också ta danslektioner. Matt är nog ganska självsäker, å visst försöker han, haha... men vi behöver nog ta någon lektion! (Han bjöd upp mig mitt på en gata under en festival i Ann Arbor, och folk måste ha skrattat!! Men vi hade kul å det var superromantiskt!)

Jag ser också fram emot fikan på onsdag! Ska bli sååå kul!

Godisråttan: hur går det med klänning?

• matteve

Du hittar ingenting i butikerna? För om det är rätt storlek kan du ju få klänningen på samma gång! Eller om den behöver sys in eller så kan du ju bara fixa det.

Är säker på att du kommer att hitta din klänning!

Godisråttan skrev 2008-02-18 11:19:09 följande:
    Nä det går inge bra Blir nog blocket för mig!!!!Arghhh!
Svar på tråden Stockholmsbrudar