Inlägg från: Liten liten kanin |Visa alla inlägg
  • Liten liten kanin

Stockholmsbrudar

Hahahahaha, Godisråttan du e underbar! Det ska vara du som ringer å kollar med posten! Hihihihiii!!

• Liten liten kanin

37 stycken! Bjuder 66 pers, så det är ju till många par.
    Hur många bjuder du?

• Liten liten kanin

Godisråttan, vad tråkigt! Jag har hemska farhågor att det vi har tänkt oxå ska vara "förbjudet". T ex så ska vi ha en manskör sjunga a capella som ingångsmusik. Kanske man inte får, man kanske måste ha orgel? Man har ju ingen aning om sånt där... :( Det blir såklart superfint allting för er ändå, var så säker! Men det är ju trist när man varit så säker på hur man vill ha det.

• Liten liten kanin

Det tror jag skulle vara jättefint! Frågan är om det är ok då, eftersom de var så stenhårda på att inte gå in själv... Lycka till gumman!!!

• Liten liten kanin

Hahahaha, Matteve jag törs inte ens titta mer på klänningar eftersom jag är rädd att råka ut för samma sak!
    Är den nya den som är i svart i ditt galleri? Lite för snarlika tycker jag för att du ska byta. Du vet ju inte om du får den första såld, å dessutom är den jättevacker!!! Men det är den nya oxå... Haha, bra stöttning va?

• Liten liten kanin

Hmmm, näe den svarta ÄR samma som den du köpt eller hur?

• Liten liten kanin

Åååå, den nya är verkligen jättevacker den oxå! Gud vad svårt!

Ska vi skjuta på fikan på onsdag till lite senare på kvällen? Verkar som att fler kan då. Kanske 17 eller 18? Vad säger ni som jobbar? När kan ni? Jag är ledig dagen efter så för mig får det bli hur sent som helst. Däremot kanske jag kommer lukta brandrök när jag kommer för vi ska ha brandutbildning på jobbet den dan!
    På tänka på jobbet ja... Nu måste jag åka. Vi ses snart!

• Liten liten kanin

Igår var vi på vår första valslektion! Shit vad kul det var! Å helt svettig blev man. Man får ju inte se ut så sen, svettig å röd i ansiktet när man ska vara vacker på dansgolvet, haha!

• Liten liten kanin

Imorrn är det fiiika!!! Jag ska nog ta avocado, å kycklingspett, å knaperstekt bacon kanske... Mmmm...

• Liten liten kanin

Godisråttan, de är verkligen Du allihop! La Sposan är min favorit av dem. Jättevacker!!! Den där Demetrios är lite väl urringad för min smak. Tycker inte ett djupt dekolletage hör bröllop till riktigt... Men jag kanske bara är avundsjuk för att jag är så gott som platt själv, haha!
    Vad synd på brunchmixen, men vi hittar säkert nåt lika gott!

Svar på tråden Stockholmsbrudar