Inlägg från: Liten liten kanin |Visa alla inlägg
  • Liten liten kanin

Stockholmsbrudar

Helena: Ta gärna med dig saker att visa. Bara kul! Jag kan ta med våra inbjudningskort. Kul med inspiration!
    Vad kul med nya ansikten oxå! Ska bli jättekul! Gud vad jag skriver kul ofta... Men det ÄR ju kul!!!

• Liten liten kanin

Ååå, Godisråttan! Jag håller med Isifer, den sitter bättre på dig! Gud vad vacker klänning, den ska du vara toknöjd över! Som du har letat!
    Ha så mysigt på fikat idag ni som ska dit. Vi ses på lördag! Å Godisråttan, glöm inte att ta mina godisar oxå idag!
    Kram / Kaninen

• Liten liten kanin

Å jag längtar tills imorrn! Har jobbat till sent hela veckan å varit helt asocial. Ska bli så skönt att babbla bröllop över en god kopp kaffe (å kanske en jättekladdig bakelse!!!).

Just nu håller vi på och försöker få ihop kvällens hålltider på ett ungefär. Inte lätt!!! Vårt toastmasterpar är i Afghanistan å kommer hem en sväng i slutet på mars å då ska vi prata ihop oss å då måste ju jag å m2b ha nån slags plan klar.

• Liten liten kanin

Tack tjejer! Alltid lika trevligt! Jag har tjuvätit några hjärt-godisar men nu har jag stoppat undan dem ordentligt så de inte tar slut.
    Ikväll är det valslektion igen!
    Kram!

• Liten liten kanin

Helena: Men vad kul att få ge inspiration! Jag är ju egentligen super-opysslig!

Lilla My: Det blev Sweeney Todd istället i lördags! Å den var fasiken riktigt underhållande, trots allt äckel, haha.

• Liten liten kanin

Matteve: Moahahahahaaaa! Visst är det konstigt? Jag förstår ingenting...

• Liten liten kanin

Godisråttan: Letar efter tjejen med tårtorna på nätet, men hittar inte nån hemsida. Visst hade hon en?

• Liten liten kanin

Ååå vad bra! Tack! Nu har jag mailat henne och namedroppat dig, haha!
    Kram!

• Liten liten kanin

Jag har fått svar och hon vill göra vår tårta! Hurraaaa!!!
    Ujuj, hur ska den se ut då..? Brun och rosa på nåt sätt förstås.
    Vad kul att det är flera som har bra erfarenhet av henne!

• Liten liten kanin

Helena: Tjohooooo ihop!!!

Tror inte hon har konditori, har för mig att Godisråttan sa att hon fixar hemma. Stämmer det, Candy Rat?

Svar på tråden Stockholmsbrudar