Stockholmsbrudar
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
17.00 på frapinos den 2:a
Ohlala
liten liten kanin
helena johansson
godisråttan - du är väl på??
Hejsan
Undrar bara om nån av er ska fixa transport från kyrkan till lokalen för era gäster, vet inte hur jag ska göra??
Hej tjejjer!
Vilken skön helg vi haft! Älskar långledigheter
Varit uppe i sommarstugan i Dalarna och druckit vin framför öppen brasa. Mmmm...
Tränat på dansen men blev nästan osams hehe!Så vi får se hur vi gör med det. Ska alla dansa vals?Vi hade ju tänkt att göra lite av en tokdans men kommer bli ganska svårt det också. Några förslag?
Min ring är på tillverkning. Guldsmeden är lite halvt tokig på mig då jag ändrar mig hela tiden. Diamanten i mitten är 1,05 carat Bling bling Fick en påskpresent av min älskling också
En peageot CC 206 en cab. Superhäftig! En riktig tjejbil fast sportig!Så nu blir det matlåda på jobbet o inga uteluncher
Provade klänningen med mamma och mormor och den är strykt nu. Såååå vacker!Den är dock kvar uppe i dalarna och de tar ner den när de åker ner till bröllopet. Ska alla ha behå under klänningen?Jag funderar på en sådan freebra men kanske inte ä någon ide när man har stor byst?Vad tror ni?
17.00 på frapinos den 2:a
Ohlala
liten liten kanin
helena johansson
Godisråttan
Å vad härligt ni verkar ha haft det! Mysigt! Och ja, det är ju skitsvårt att öva på dans, även "vanlig" vals, haha! Tar längre tid att få ihop nåt än vi trott.
Ja jag funderar på att ha en hel korsett under klänningen. Ska ner på stan nu å kika, svårt att hitta butiker som säljer riktigt fina tycker jag. Vill inte ha med byglar utan den ska lixom vara helt rak upptill om ni förstår... Har iaf hittat ett par erotik-butiker :-O som säljer en hel del fint oxå så dit ska jag! Hahahaha, H trodde jag satt och p-surfade igår när jag kollade in korsett-sortimentet.
Snart är det fika igen!!!
:-0
Aha...
liten liten kanin
hihi porrsurfade du? hahaha!
Måste bestämma oss för en dans..Inga tips?
Ett medley med några sekunder av en massa låtar? Typ Thriller, Can´t touch this, nåt Madonna, Elvis Presley, Grease, Dirty dancing... alla såna karaktäristiska danser. Eller bara en av dem?
Liten liten kanin skrev 2008-03-25 10:17:19 följande:
Är det någon som skulle tänka er att göra mig en tjänst? Bröllop och fotografering är stora intressen, jag undrar om jag skulle kunna fota er på er stora dag. har en vanlig digitalkamera, såklart kan ni få bilderna skickade till er mail.
Någon som kan thrillerdansen?