• Godisråttan

Stockholmsbrudar

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar
  • matteve

Ojojoj, här händer det grejer! Alla verkar vara mitt uppe i allt

Isifer - låter helt fantastiskt! Kommer säkert att bli pampigt på alla sätt och vis.

Idag går inbjudningarna ut i USA, de svenska får vänta två veckor (har tenta och svårt att hinna klart innan!). Så nu har jag suttit uppe och fixat med vår hemsida.. tar sådan tid, men är kul!

Jaja, dags att fortsätta med läsningen. Tänk tjejer, nu är det verkligen inte långt kvar!

Förresten, vi står utan värdpar nu. Hmm. Jag vet att det kommer att fixa sig, men måste hitta ett nytt par... ganska sent ute. Vi har en underbar kille i USA som faktiskt arbetar med att arrangera stora fester och sådant i offentliga sammanhang, å sagt att han gärna hjälper till om det behövs. Men då måste jag ju ha ngn svensk som kan vara med honom - och dom måste ju synkas innan bröllopet med... kan vara krångligt över mail? Vad svårt det är!!!

• Godisråttan

Jag har inte tid med något bröllopsrelaterat då all min tid går till mitt nya jobb..Jobbade 12 h igår Men i love it så det är ingen fara. Verkligen mitt drömjobb så det är värt det!
    Nästa helg ska vi inhandla allt som inte är köpt. Eventuellt gå en sväng på stan imorrn.

• Liten liten kanin

Vad kul att du trivs med nya jobbet Godisråttan! Verkligen snabba ryck från att du fick jobbet tills du började jobba!
    Blev inga lakan på IKEA idag, de för 15 spänn är tunna som flor å funkar nog inte som dukar. Genomskinliga lixom...
    Nu ska jag iväg å dricka rödvin med ett par kompisar, å imorrn ska jag träffa mamma på stan 1115 för shopping. Kommer vara tröööött...

• Soon and very soon

halloj! liten kanin, skrev inlägg till dig innan jag läst klart tråden , sorry!! Men hej all ny sen tre dar! har hängt på Familjeliv förut men nu är det inte så intressant längre.

• matteve
    Godisråttan skrev 2008-04-11 20:20:22 följande:
    Jag har inte tid med något bröllopsrelaterat då all min tid går till mitt nya jobb..Jobbade 12 h igår Men i love it så det är ingen fara. Verkligen mitt drömjobb så det är värt det!Nästa helg ska vi inhandla allt som inte är köpt. Eventuellt gå en sväng på stan imorrn.
    Åh, jag har ju missat det!! Vad jobbar du med?! Underbart att du trivs iaf!!
  • matteve

Soon and very soon: Välkommen!! När är er stora dag?

• matteve

Tjejer, säg ärligt om ni tycker att det här är töntigt. Vi är 5 tjejer som varit närmsta vänner i flera år, och jag vill gärna ge dem ngt litet i samband med bröllopet. Speciellt eftersom jag ska flytta sen. Matt ska ge killarna något också...

www.dogeared.com/mm5/merchant.mvc&Product_Code=879485000412

eller

www.dogeared.com/mm5/merchant.mvc&Product_Code=879485002423&Category_Code=for-friends

(silver eller guld beroende på vad de brukar använda)

Är det för "amerikanskt", om ni vet vad jag menar?

• AllStared

länkarna funkar inte för mej :(

• Liten liten kanin

Matteve, jag tycker inte det var töntigt! Jag skulle bli ärligt glad och rörd om jag fick ett sånt halsband eller armband av en väninna. Och då tycker jag många andra såna friendship-grejor kan vara lite cheesy... De här var jättesöta!

Svar på tråden Stockholmsbrudar