• Godisråttan

Stockholmsbrudar

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar
  • matteve

Alla nya; välkomna!!

Godisråttan: Ta med dig! Det skulle vara jättekul att få se! Jag önskar också att det bara var 2 veckor kvar (och att jag var klar med all planering!)

Ser verkligen fram emot onsdag, och hoppas att jag kan komma! Beror på hur mycket jag hunnit skriva.

Anyway, ha en bra dag allihop!

• Godisråttan

Oki jag tar med. Påminn mig sedan så jag inte glömmer...

• matteve

Tjejer, en fråga: Vad tycker ni om klockan i mitt galleri? Matt tar ju sin examen, så jag tänkte ge honom en klocka med ngn gravyr på baksidan. Han vill nog inte ha en för sportig, eftersom hans yrke kräver att han bär kostym varenda dag... Den är väl inte för "gubbig" väl?

www.brollopstorget.se/hem/matteve/galleri.php

• Soon and very soon

var ses ni?? vore ju mycket trevligt.

• Godisråttan

Soon and very soon skrev 2008-04-20 16:47:56 följande:

var ses ni?? vore ju mycket trevligt.
    Fikalista Onsdag 23/4 kl 17.00 på Frapinos vid Hornstull
  • Isifer

Okej! Nu har jag inte hunnit titta här på flera dagar... Plötsligt hade det bestämmts tid, så trevligt!
    Jag kommer gärna på Onsdagens fika. Skriv upp mig.

Ohlala
    Liten liten kanin
    Helena Johansson
    Matteve(kanske)
    Godisråttan
    AllStared (kanske)
    Bluebride (kanske)
    Isifer

• Godisråttan

isifer
    Kul du kommer!Hur går det med din klänning?

• Godisråttan

Nu har jag inhandlat allt till bröllopet(förutom skor som jag ska köpa denna vecka) och festprogram och vigselprogram trycks imorgon. Köpte ett brett strassarmband, strassörhängen(enkla) och ett strasshalskand på bröllopsmässan på streetmarket i helgen som är jättefint, enkelt med en rad strass och ett hjärta.

Är lite osäker om skor då jag funderar på ett par beigerosa med kilklack(som jag kan ha efteråt också) men det kanske blir fel?

Väskan köpte jag på sauk en lollipop. Den är i vit med massa glitter på. Jättehäftig(ingen typisk bröllopskuvertväska) Den kan jag använda efteråt då den är supersnygg.

Gör naglar 1 maj fransk manikyr med lite skimmer på. Ögonfransförlängning försöker jag boka in men de har så tokiga tider och skulle vilja göra läpparna också (alla mina vänner, familj och sambo blir rasande) Har bokat in en tid men vi får se...Är livrädd men vill ju så gärna.

Var på vigselsamtal med nya prästen idag på lunchen. hon var FANTASTISK!!! Åh vilken härlig människa!

Ja det var de senaste bröllopsbestyren jag hållit mig sysslosatt med de senaste dagarna...
    Anmäl till intresseklubben

• Bluebride

hur var den där streetmarket, var själv i småland, så jag missade det

Svar på tråden Stockholmsbrudar